Livrare gratuită   |   Returnare în 30 de zile
+40 316 308 201

Sună-ne L - V 8:00 - 16:00 (zile lucrătoare)

Trimite-ne un email contact@eyerim.ro

  • Întrebări Frecvente
    • Probleme legate de comenzi
    • Plată, promoții și vouchere
    • Produse, mărci și stocuri
    • Retururi & Restituiri
    • Livrare și expediere
    • Tehnic
  • Retururi
    • Cum să returnați
    • Întrebări
  • Contact
  • Probleme legate de comenzi
  • Plată, promoții și vouchere
  • Produse, mărci și stocuri
  • Retururi & Restituiri
  • Livrare și expediere
  • Tehnic
  • Cum să returnați
  • Întrebări

Cum pot returna un produs?

Pasul 1 Împachetați cu atenție produsul dvs., în mod ideal în același ambalaj pe care l-ați primit. Rețineți că toate articolele returnate sunt necesitate în starea lor originală și să includă și accesorii originale, de ex. cârpă de curățare tocul (etui), certificat de autenticitate etc.
Pasul 2 Completați formularul de returnare și introduceți-o în pachetul dvs. Este foarte important să adăugați și acest formular împreună cu articolele din pachetul dvs. pentru a ne permite să vă procesă returul imediat ce ajunge în depozitul nostru.
Aveți nevoie de formularul de returnare? Descărcați-l de aici.
Pasul 3 Odată ce coletul dvs. este pregătit de expediere, tot ce trebuie să faceți este să alegeți între un serviciu poștal local sau o companie de curierat și să-l trimiteți către punctul nostru de colectare din:

eyerim - ShopSupport s.r.o Str. Nicolae Balcescu, nr. 104 315500, Nădlac jud. Arad România
Utilizați o metodă de livrare care necesită un număr de contact? Luați legătura cu echipa noastră de asistență pentru clienți, care vă va ajuta în acest caz.

* Metoda de ambalare și de livrare pe care o utilizați trebuie să fie sigură. Nu acceptăm și nu răspundem pentru produse deteriorate sau pierdute în drum către noi.
Pasul 4 Vă rugăm să-i acordați ceva timp, poate dura până la 10 zile lucrătoare din ziua în care ați trimis coletul către noi pentru a fi livrat și procesat în punctul nostru de colectare.

Apropo, ați plătit pentru comanda dvs. cu plata ramburs? Vă rugăm să ne contactați la contact@eyerim.ro între timp și să ne comunicați informațiile dvs. de cont bancar, astfel încât să putem face procesul de rambursare fără probleme și să vă recuperați banii cât mai curând posibil.
Pasul 5 De îndată ce am primit returul și l-am inspectat în depozitul nostru, vă vom trimite un e-mail pentru a vă anunța.
Imediat după aceea, va fi inițiată rambursarea integrală. Rețineți că este nevoie de 2 până la 5 zile lucrătoare până când fondurile dvs. vor fi vizibile în contul dvs. bancar în funcție de metoda dvs. de plată, de tipul contului sau de politica băncii dvs.

Probleme legate de comenzi

  • Cum pot verifica starea comenzii mele?

    Timpul estimat de livrare al comenzii este întotdeauna în e-mailul de confirmare a comenzii dvs. și este afișat în zile lucrătoare (excluzând weekend-ul și zilele libere legale).

  • Nu am primit nici un e-mail de confirmare a comenzii, este totul OK?

    Dacă nu găsiți confirmarea comenzii în mail, urmați pașii de mai jos:

    • Asigurați-vă că ați verificat secțiunea Spam sau Promoții în mail

    • Verificați dacă ați dus până la bun sfârșit procesul de plasare a comenzii (plata cu succes)

    Dacă tot nu puteți găsi confirmarea comenzii dvs., este posibil să fi introdus greșit adresa dvs. de e-mail sau plata nu a fost procesată cu succes.
    Vă rugăm să contactați echipa noastră de suport pentru clienți, oferind cât mai multe detalii despre această problemă și vă vom ajuta cu rezolvarea acestuia.

  • Pot să modific comanda după ce am plasat-o?

    Nu putem face nici o schimbare după ce ați plasat comanda. Aceasta include schimbarea culorii / mărimii, a metodei de livrare sau a metodei de plată.

    Cu toate acestea, este posibil să anulați comanda și să plasați una nouă, dacă nu a fost încă expediată.

    Dacă doriți să anulați comanda, vă rugăm să contactați echipa noastră de suport clienți cu numărul dvs. de comandă și să ne comunicați motivul anulării. Vom procesa cererea dumneavoastră de anulare cât se poate de repede și vă vom trimite prin mail confirmarea.

  • Ce ar trebui să fac dacă codul meu de urmărire nu funcționează?

    În cazul anumitor servicii de livrare, este posibil să dureze 1 - 4 zile pentru ca informațiile de urmărire să fie disponibile.

    Dacă informațiile dvs. de urmărire nu au fost actualizate în această perioadă sau pachetul dvs. a rămas blocat, contactați echipa noastră de suport pentru clienți, pentru a vă putea ajuta în această situație. 

  • Pot anula comanda după ce am plasat-o?

    Dacă comanda dvs. nu a fost expediată încă, vă rugăm să contactați echipa noastră de suport clienți cu numărul dvs. de comandă și anunțați-ne motivul anulării.

    Vom procesa cererea dumneavoastră de anulare cât mai curând posibil și vă vom trimite o confirmarea prin mail. Dacă anulați comanda, este posibil să dureze până la 5 zile lucrătoare pentru ca banca sau emitentul cardului să vă pună la dispoziție din nou fondurile.

  • Nu vă putem anula comanda după ce a fost expediată către dvs.

    Din păcate nu vă putem anula comanda după ce ați fost informat că am expediat-o către dvs.

    Dacă doriți să anulați livrarea, vă sfătuim să contactați compania de curierat care vă va livra pachetul și să le solicitați să vă redirecționeze pachetul către expeditor. Dacă nu vă procesează cererea la timp, puteți refuza pachetul la sosire și acesta va fi returnat automat la noi.

    Odată ce primim pachetul refuzat, vom lua legătura cu dvs. și vom înapoia suma dacă ați plătit în avans.

  • Cum pot anula comanda mea?

    Modul în care puteți anula comanda depinde de starea comenzii dvs. actuale.

    Dacă comanda nu a fost expediată încă, contactați echipa noastră de suport clienți cu numărul dvs. de comandă și anunțați-ne motivul anulării. Vom procesa cererea dumneavoastră de anulare cât mai curând posibil și vă vom trimite o confirmare prin mail.


    Odată ce comanda dvs. este expediată, nu mai putem să o anulam. Prin urmare, vă sfătuim să contactați compania de curierat care vă va livra pachetul și să le solicitați să vă redirecționeze comanda către expeditor. Dacă nu vă procesează cererea la timp, puteți refuza pachetul la sosire și acesta va fi returnat automat la noi.

    Odată ce primim pachetul nostru refuzat, vom lua legătura cu dvs. și vom procesa restituirea sumei dacă ați plătit în avans.

  • Cum pot lua legătura cu echipa Suport Clienți?

    Scopul nostru este să vă facem cumpărăturile pe site-ul eyerim ușoare și simple, dar știm că este posibil să aveți câteva întrebări, așa că am dezvoltat această pagină.

    Sperăm că veți găsi răspunsurile pe care le căutați. Cu toate acestea, dacă aveți nevoie să ne contactați, suntem aici pentru dvs. de Luni până Vineri pe tot parcursul anului. Dacă doriți să luați legătura cu noi, alegeți una dintre opțiunile de contact de mai jos pentru a vă putea ajuta.

    email address   contact@eyerim.ro

    phone    +40 316 308 201

  • Am primit un articol defect sau deteriorat, ce să fac?

    Ne pare foarte rău dacă vi se întâmplă asta vreodată. Facem tot posibilul pentru a preveni o astfel de situație și vrem să rezolvăm orice problemă cu produsele defecte imediat.

    De îndată ce descoperiți o defecțiune, contactați echipa noastră de suport pentru clienți cu următoarele detalii:

    • numărul dvs. de comandă
    • numele/codul produsului primit
    • o descriere a defecțiunii și o serie de poze cu defectul acestuia

    Odată ce primim produsul deteriorat sau defect, vă vom restitui costul cheltuielilor dvs. de expediere și vă vom trimite un produs nou / vă vom restitui suma cât mai repede posibil.

  • Am primit un articol diferit sau o altă comanda ce nu-mi aparține, ce fac?

    Ne pare foarte rău dacă vi se întâmplă asta vreodată. Facem tot posibilul pentru a preveni o astfel de situație și vrem să rezolvăm orice problemă cu produsele expediate incorect cât se poate de repede.

    Contactați echipa noastră de suport pentru clienți cu numărul de comandă și codul produsului primit.

    Vom reveni către dvs. cu instrucțiuni suplimentare și vă vom trimite un produs de înlocuire cât mai repede posibil.

  • Veți emite o factură pentru comanda mea?

    Emitem factura pentru fiecare comandă.

    Factura dvs. este întotdeauna atașată în e-mailul dvs. de confirmare atunci când comanda este expediată. Am inclus-o, de asemenea și în interiorul coletului.

    Dacă ați ales metoda de plată la livrare, factura dvs. nu va fi inclusă în pachet. În schimb, vă vom trimite factura prin e-mail, odată ce veți colecta pachetul și veți plăti pentru comanda dvs.

  • Pot cumpăra pentru companie și să primesc o factură fără T.V.A.?

    Acest mod de cumpărături nu este în prezent optimizat pe site-ul nostru și nu puteți alege opțiunea "cumpărături în calitate de companie" la finalul procesului.

    Pentru a face cumpărături în calitate de companie dar cu T.V.A, trebuie să urmați pașii de mai jos:

    • Plasați comanda normal
    • După primirea e-mailului de confirmare a comenzii, contactați echipa noastră de suport pentru clienți și solicitați-le să schimbe informațiile dvs. de facturare
    • Nu uitați să includeți adresa completă a companie și numărul de TVA în e-mail, astfel încât să putem actualiza noua factură
    • Factura dvs. va fi livrată prin e-mail sau în pachetul dvs., odată livrată

    Rețineți că în cazul în care aveți modalitate de plată ramburs, nu vă putem emite factura înainte ca articolul să vă fie livrat. În acest caz, veți primi factura prin e-mail, imediat după ce comanda vă este livrată.

  • Ce se întâmplă dacă ceva nu este corect cu factura comenzii mele?

    Dacă aveți probleme cu factura pe care ați primit-o de la noi, vă rugăm să luați legătura cu echipa noastră de suport pentru clienți, care vă poate ajuta în această situație și care vă este la dispoziție.

  • Nu mi-am primit factura, ce este de făcut?

    Factura lipsește din pachetul dvs.? Nu vă faceți griji - puteți găsi o versiune electronică a facturii în e-mailul de confirmare a expedierii.

    Dacă ați ales metoda de plată ramburs, factura dvs. nu va fi inclusă în pachet. În schimb, vă vom trimite factura prin e-mail, odată ce veți colecta pachetul și veți plăti pentru comanda dvs.

  • Am anulat comanda - în cât timp suma va fi disponibilă din nou în contul meu?

    După ce vă anulăm comanda, fondurile vor fi puse la dispoziția dvs. din nou. Odată ce am inițiat rambursarea, este nevoie de 2 până la 5 zile lucrătoare pentru a putea vizualiza această tranzactie disponibilă în contul dvs. bancar. Cu toate că, acest proces poate varia în funcție de cardul dvs. de credit, de tipul contului și de politica băncii dvs.

  • În cazul în care prețul produsul meu s-a modificat, pot beneficia și eu de această reducere chiar dacă am plasat deja comanda?

    Ca afacere online, prețurile noastre se schimbă ca răspuns a activitații noaste de marketing, stocul și cererea clienților. În acest caz, nu vom putea restitui diferența.

Întrebări

  • Este posibil să returnez ochelarii pe care i-am primit?

    Da, desigur. Datorită politicii noastre de returnare de 30 de zile, cumpărărați fără riscuri.

    În cazul în care produsul pe care l-ați comandat nu corespunde așteptărilor dvs. sau nu se potrivește, îl puteți trimite înapoi la noi în termen de 30 de zile de la primirea acestuia.

    Pentru a vedea Ghidul de returnare, faceți click aici

  • Cum returnez produsul cumpărat?

    Precum totul pe eyerim este explicat, returul este extrem de ușoar și simplu. Tot ce trebuie să faceți este să împachetați cu atenție produsul, ideal în același ambalaj pe care l-ați primit și să îl trimiteți la adresa:

      eyerim - Shopsupport s.r.o
      Str. Nicolae Balcescu, nr. 104
      315500, Nădlac jud. Arad
      România

    Pentru a vedea întregul ghid de returnare pas cu pas, clic aici

  • Care este politica dvs. generală de returnare?

    Dacă doriți să returnați un element defect sau care nu este pe măsura dvs., vă rugăm să faceți click aici pentru a vă putea ajuta cu acest proces. Dacă aveți nevoie de un nou formular de returnare, vă rugăm să faceți click aici.

    Doriți să faceți returul unui produs? Nici o problemă!
    • Puteți returna orice produs pentru a vă recupera banii, în termen de 30 de zile de la primirea comenzii.
    • Dacă doriți o altă dimensiune sau culoare, vă rugăm să returnați articolul nedorit și să plasați o nouă comandă.
    • Nu este nevoie să ne anunțați că returnați un produs, ci trebuie doar să completați formularul de returnare din interiorul coletulul și să-l plasați în interiorul coletului de returnare.
    • Vă vom restitui suma achitată pentru produsul dvs., inclusiv articolele ce au avut reduceri, iar rambursul o să fie făcut prin aceeași formă prin care ați achitat dvs.
    • Nu putem rambursa costul pieselor care sunt personalizate în funcție de cerințele individuale. Pentru ochelari de prescripție comandați cu lentile, putem rambursa numai costul ramelor.
    • Bunurile sunt responsabilitatea dvs. până când ajung în depozitul nostru, așa că asigurați-vă că sunt ambalate corespunzător și că nu se pot deteriora pe drum!
    • Produsul trebuie returnat în ambalajul său original care conține carcasa și toate accesoriile pe care le-ați primit, toate etichetele de autenticitate și sigiliile producătorului trebuie atașate obligatoriu.
    • În cazul puțin probabil, ca un element să ne fie returnat într-o condiție necorespunzătoare sau în afara politicii de returnare de 30 de zile, este posibil să fie necesar să-l trimitem înapoi.
    • Nu suntem responsabili pentru niciun produs care ne-a fost returnat din greșeală. Dacă doriți ca acesta să vă fie returnat, vă putem solicita să acoperiți costul de livrare.
    • În funcție de opțiunile disponibile în țara dvs., veți fi responsabil pentru costul returnării oricărui produs.
    • Metoda de ambalare și de livrare pe care o utilizați trebuie să fie sigură. Nu acceptăm produse deteriorate sau să riscăm ca acestea să se piardă în drum spre noi. Vă rugăm să obțineți dovada returului.

    Pentru a vedea Ghidul de returnare, faceți click aici

  • Cum să completez formularul de returnare?

    Este simplu, urmați instrucțiunile din formular, asigurându-vă că ați scris totul corect, vom avea nevoie de aceste detalii pentru a procesa returul dvs. Odată ce ați completat toate aceste detalii, introduceți formularul în colet cu produsul pe care-l returnați.

    Iată un exemplu rapid așa cum ar trebui să fie făcut: 
    how to use discount voucher

  • Pot să returnez un produs și să-l schimb cu un altul, în loc să primesc banii?

    Nu vă putem oferi un schimb pentru produsele returnate, iar toate produsele returnate vor fi automat anulate și rambursate.

    Dacă doriți să comandați o altă dimensiune, culoare sau un model complet diferit, tot ce trebuie să faceți este să plasați o nouă comandă pe site-ul nostru. 

  • Îmi veți rambursa și taxele de livrare dacă returnez un produs?

    Dvs. trebuie să suportați costul returnării produsului. Cu toate acestea, costurile de returnare vor fi rambursate în anumite circumstanțe, de exemplu dacă primiți un produs incorect sau defect.

    Din nefericire, suntem, de asemenea, în imposibilitatea de a rambursa costul pieselor care sunt personalizate în funcție de cerințele individuale. Pentru ochelarii de vedere comandați cu lentile de prescripție personalizate, putem rambursa doar costul ramelor. 

  • Îmi returnați și costul lentilelor prescrise?

    Din păcate, suntem, de asemenea, în imposibilitatea de a rambursa costul pieselor care sunt personalizate în funcție de cerințele individuale. Pentru ochelarii de vedere comandați împreună cu lentile de prescripție personalizate, nu putem rambursa decât costul ramelor.

    Dacă doriți să vă păstrați lentilele, vă vom trimite returul la laboratorul nostru optic pentru a detașa lentilele de prescripție medicală intr-o manieră profesională și pentru a vi le trimite înapoi. Cu toate acestea, vă sfătuim cu tărie să nu reutilizați aceste lentile cu alte rame deoarece acestea sunt personalizate pentru o ramă specifică și vă pot afecta vederea odată utilizate cu diferite dimensiuni sau mărimi ale altor rame.

    NOTĂ: Noi nu suntem în măsură să vă restituim costul lentilelor cu prescripție după ce plasați comanda la noi, chiar și în cazurile în care comanda dvs. nu a fost încă livrată la dumneavoastră.

  • Ați primit deja returul meu?

    Odată ce ați returnat produsul, se așteaptă primirea acestuia unde o să fie inspectat de către noi și acest proces poate dura până la 10 zile lucrătoare din clipa în care l-ați expediat.

    Vă rugăm unde se poate, să vă asigurați că ați obținut dovada de expediere al coletului dvs. și păstrați-o în siguranță până când returul a fost procesat, astfel încât să puteți urmări călătoria acestuia până când ajunge la noi.

  • Am returnat un produs și a fost rambursat incorect.

    Ne pare foarte rău dacă am făcut o greșeală. Vă rugăm să contactați echipa noastră de suport pentru clienți, pentru a vă putea rezolva această problemă.

    Cu toate acestea, vă rugăm să rețineți că nu suntem în măsură să vă returnam suma pentru lentilele cu prescripție medicală și comisionul de la curierat pentru plata la livrare. 

  • Ce se întâmplă dacă am uitat să includ formularul de returnare în colet?

    Ați uitat să includeți formularul de returnare în coletul dvs.? Nu vă faceți griji - Echipa noastră de Logistică vă va identifica comanda cel mai probabil după numele dvs., astfel încât să știm că acel colet vă aparține.

    Odată ce comanda dvs. a fost procesată și inspectată de către noi, vă vom trimite un e-mail pentru a vă anunța că totul este în regulă și că puteți retrage suma în următoarele zile. 

  • Când o să primesc suma pe produsul returnat?

    Odată ce am inițiat rambursarea, acest proces necesită între 2 până la 5 zile lucrătoare pentru a putea vizualiza tranzacția în contul dvs. bancar. Cu toate acestea, acest proces poate varia în funcție de cardul de credit, de tipul contului și de politica băncii dvs.

  • Am primit un produs defect sau deteriorat, ce trebuie să fac?

    Ne pare foarte rău dacă vi se întâmplă acest lucru vreodată. Facem tot posibilul pentru a preveni o astfel de situație și vrem să rezolvăm orice fel de problemă cu produsele defecte imediat.

    De îndată ce descoperiți o defecțiune, contactați echipa noastră de suport pentru clienți cu:

    •numărul dvs. de comandă
    •numele/codului produsului cu defect
    •o descriere a defecțiunii plus fotografii

    Odată ce primim produsul deteriorat sau defect, vă vom rambursa costul cheltuielilor dvs. de expediere și vă vom trimite un produs nou de înlocuire / vă vom restitui banii cât mai repede posibil .

  • Pot să returnez un produs personal?

    În prezent, nu putem procesa returnări personale. Urmați ghidul nostru de returnare și expediați produsul către noi prin intermediul Poștei Române sau al oricărei companii de curierat la alegere.

    Vă vom trimite un e-mail odată ce echipa noastră de returnare procesează pachetul dvs. și vă va inspecta coletul.

  • Am plătit ramburs la livrare, cum primesc rambursul?

    Noi inițializăm toate rambursurile în format electronic. Dacă ați plasat comanda folosind metoda de plată ramburs la livrare și returnați un produs, vă rugăm să ne contactați la contact@eyerim.ro între timp și să ne comunicați următoarele:

    • IBAN și Swift-ul băncii
    • Numele complet al titularului de cont
    Adresa dvs. ( adresa ce aparține contului bancar)
    Numele companiei de Curierat și codul de urmărire al coletului (AWB)

    Imediat ce produsul dvs. ajunge la noi, vă vom anunța și rambursarea va fi emisă instantaneu. 

  • Cum pot aplica garanția mea de 2 ani?

    Pentru a evalua dacă defectul este în garanție, vă rugăm să ne furnizați imagini cu acesta și o mică descriere a erorii la adresa noastră de mail contact@eyerim.ro și vă vom apela imediat pentru a rezolva acest caz.

    Odată ce produsul dvs. ajunge la noi, îl vom trimite producătorului pentru verificarea garanției. Rețineți că acest proces poate dura până la 30 de zile din clipa expedierii către furnizor.

    În cazul în care defectul este acoperit de garanția *, îl vom înlocui cu o pereche perfectă și o vom livra gratuit. Dacă nu doriți înlocuirea sau produsul nu mai este disponibil, vă vom returna suma completă. Rețineți că, în cazul elementelor pe care nu le avem în prezent la dispoziție, este posibil să dureze mai mult până când vă vom trimite noul produs.* Garanția acoperă toate defectele de fabricație fără excepție.

    Garanția nu acoperă deteriorarea ramelor sau a lentilelor cauzate de uzură obișnuită zilnică (de exemplu, zgârieturi) și vătămări cauzate de utilizarea necorespunzătoare a produsului sau de accident. 

  • Cum pot obține un formular de returnare?

    Nu ați găsit formularul de returnare? Nu vă faceți griji, puteți printa unul nou aici.

    Doar urmați instrucțiunile din formular, asigurându-vă că ați scris totul corect. Vom avea nevoie de aceste detalii pentru a procesa returul. Odată ce l-ați completat, puneți formularul în colet împreună cu produsul și accesoriile primite. 

Plată, promoții și vouchere

  • Cum pot plăti pentru comanda mea?

    Plățile online cu eyerim sunt super rapide și punem securitatea datelor dvs. pe primul loc, prin urmare detaliile dvs. sunt în siguranță cu noi. Toate tranzacțiile sunt procesate printr-un gateway de plată criptat și folosim sisteme de securitate și de prevenire a fraudei.

    Puteți să utilizați oricare din tipurile de plată enumerate mai jos pentru a plăti pentru comanda dvs.:
      • Carte de credit/Carte de debit
      • Plata la Livrare

  • Cum pot aplica un cod de discount pe eyerim ?

    Trebuie să introduceți codul exact așa cum v-a fost dat / sau cum v-a fost făcut cunoscut prin reclamă , fără spații. Introduceți sau copiați și inserați codul în căsuță "Cod de reducere" din coșul dvs.", ca în exemplul de mai jos:
    how to use discount voucher

    După ce ați introdus codul, clic pe "Folosește" și veți adăuga codul la comanda dvs. Când codul a fost aplicat comenzii, veți vedea valoarea discountului, iar suma comenzii se va modifica pentru a reflecta codul.
    how to use discount voucher

    Trebuie să introduceți codul de discount atunci când adăugați produsul în coș, deoarece nu poate fi aplicat mai târziu.

  • De ce nu funcționează codul meu de discount?

    Întotdeauna încercăm să oferim clienților noștri cea mai mare varietate de opțiuni de plată, iar plata la livrare este una dintre ele.

    Dacă constatați că nu există nici o opțiune de plată în numerar la comanda dvs., vă rugăm să verificați următoarele:

    • Nu puteți alege plata la livrare pentru comenzi ce inclusiv lentile prescrise personalizate.
    • Din motive de securitate, plata la livrare nu este disponibilă pentru comenzile de mai mari decât 950 de RON.

    Dacă niciuna dintre cele de mai sus nu este valabilă pentru dvs., vă rugăm să contactați echipa noastră de suport pentru clienți, oferindu-le cât mai multe detalii despre această problemă, inclusiv fotografii ale oricărui mesaj de eroare și ce ați făcut până acum. 

  • Pot să utilizez din nou codul de reduceri după ce anulez sau returnez o comandă?

    Dacă utilizați un cod de reducere și apoi anulați sau returnați comanda pentru un anumit motiv, puteți aplica același cod de reducere la următoarea comandă dacă:

    • Acest cod de cupon nu a expirat încă
    • Acest cupon este valabil pentru produsul pe care-l alegeți

    Nu puteți utiliza din nou codurile de reduceri care sunt valabile numai pentru prima comandă sau codurile cupoanelor ale căror termeni de utilizare nu corespund cu produsul/produsele introduse în coș 

  • De ce nu pot alege plata la livrare în coșul meu?

    Întotdeauna încercăm să oferim clienților noștri cea mai mare varietate de opțiuni de plată, iar plata la livrare este una dintre ele.

    Dacă constatați că nu există nici o opțiune de plată în numerar la comanda dvs., vă rugăm să verificați următoarele:
    • Nu puteți alege plata la livrare pentru comenzi, inclusiv lentile de prescripție personalizate.
    • Din motive de securitate, plata la livrare nu este disponibilă pentru comenzile de mai mari decât 950 de RON.

  • Nu am primit încă codul de reducere de bun venit după ce m-am înscris la newsletter-ul dvs.

    V-ați înscris la buletinul nostru de știri? Ar trebui să primiți codul de bun venit imediat.

    Dacă nu ați primit discount-ul de bun venit, vă rugăm să verificați următoarele:

    • Verificați secțiunea Spam" în mail - buletinele noastre de știri se copleșesc din pricina ofertelor uriașe pe care le dețin și își pierd direcția din când în când.
    • Asigurați-vă că nu ați introdus greșit adresa dvs. de e-mail atunci când v-ați înscris. Cea mai ușoară modalitate de a verifica este să vă înscrieți din nou și să așteptați dacă va veni cuponul dvs. de bun venit.

    Dacă nici acum după verificarea pașilor anteriori nu puteți găsi reducerea de bun venit, vă rugăm să ne contactați și să ne oferiți cât mai multe detalii pentru a vă ajuta.

  • Pot plăti în rate pe site-ul dvs.?

    Din păcate această metodă de plată este momentan indisponibilă.

  • Pot utiliza mai mult de un cod de reducere la comanda mea?

    Doriți să folosiți un cod de reducere la comanda dvs.? Puteți folosi doar unul per comandă.

    Pentru mai multe informații despre cum puteți aplica o reducere pe site-ul nostru, click aici.

  • Am uitat să aplic codul de discount la comanda mea, ce trebuie să fac?

    Trebuie să introduceți codul când vă aflați în secția „coșul meu” atunci când doriți să continuați comanda până la bun sfârșit.

    Dacă doriți să aplicați un cod de reducere la o comandă activă, trebuie anulată și plasată una nouă direct de pe site-ul nostru și să nu uitați să aplicați reducere. Pentru mai mult informații despre anulare, click aici.

  • De unde pot obține un cod de reducere pentru comanda mea?

    Bineînțeles! Știm că clienții noștri iubesc din când în când niște oferte deosebite și speciale.

    Vă sugerăm să verificați site-ul nostru, de multe ori avem promoții pe termen lung pentru mărci specifice, lentile prescrise sau anumite colecții.

    Dacă doriți un cod de reducere, stați liniștiți, trimitem coduri de discount clienților noștri ce s-au abonat la știrile noastre. Uneori veți găsi un cod pe Facebook sau pe banner-ul de pe site-ul nostru. Și pentru mostre gratuite, verificați Instagram-ul nostru - pur și simplu păstrați-vă ochii deschiși! 

  • Pot să fac o achiziție fără TVA de pe site-ul dvs.?

    Din cauza politicii noastre generale, vindem doar publicului direct - prin urmare, nu permitem cumpărarea produselor fără TVA.

Cum pot returna un produs?

Pasul 1 Împachetați cu atenție produsul dvs., în mod ideal în același ambalaj pe care l-ați primit. Rețineți că toate articolele returnate sunt necesitate în starea lor originală și să includă și accesorii originale, de ex. cârpă de curățare tocul (etui), certificat de autenticitate etc.
Pasul 2 Completați formularul de returnare și introduceți-o în pachetul dvs. Este foarte important să adăugați și acest formular împreună cu articolele din pachetul dvs. pentru a ne permite să vă procesă returul imediat ce ajunge în depozitul nostru.
Aveți nevoie de formularul de returnare? Descărcați-l de aici.
Pasul 3 Odată ce coletul dvs. este pregătit de expediere, tot ce trebuie să faceți este să alegeți între un serviciu poștal local sau o companie de curierat și să-l trimiteți către punctul nostru de colectare din:

eyerim - ShopSupport s.r.o Str. Nicolae Balcescu, nr. 104 315500, Nădlac jud. Arad România
Utilizați o metodă de livrare care necesită un număr de contact? Luați legătura cu echipa noastră de asistență pentru clienți, care vă va ajuta în acest caz.

* Metoda de ambalare și de livrare pe care o utilizați trebuie să fie sigură. Nu acceptăm și nu răspundem pentru produse deteriorate sau pierdute în drum către noi.
Pasul 4 Vă rugăm să-i acordați ceva timp, poate dura până la 10 zile lucrătoare din ziua în care ați trimis coletul către noi pentru a fi livrat și procesat în punctul nostru de colectare.

Apropo, ați plătit pentru comanda dvs. cu plata ramburs? Vă rugăm să ne contactați la contact@eyerim.ro între timp și să ne comunicați informațiile dvs. de cont bancar, astfel încât să putem face procesul de rambursare fără probleme și să vă recuperați banii cât mai curând posibil.
Pasul 5 De îndată ce am primit returul și l-am inspectat în depozitul nostru, vă vom trimite un e-mail pentru a vă anunța.
Imediat după aceea, va fi inițiată rambursarea integrală. Rețineți că este nevoie de 2 până la 5 zile lucrătoare până când fondurile dvs. vor fi vizibile în contul dvs. bancar în funcție de metoda dvs. de plată, de tipul contului sau de politica băncii dvs.

SUPORT CLIENȚI

Agenți noștri de suport clienți sunt aici în fiecare zi lucrătoare. Îți citim toate mesajele și îți răspundem în maxim 24 de ore.

+40 316 308 201 Luni-Vineri, 9:00 — 17:00

Adresă de returnare:

eyerim - Shopsupport s.r.o
Str. Nicolae Balcescu, nr. 104
315500, Nădlac jud. Arad
România

Sediu social:

eyerim s.r.o
Brezová 2055/22
Spišská Nová Ves 
052 01, Slovensko

COMPANY ID: 47 970006
VAT EU: SK2024164153

Companie înregistrată la
Registrul Comerțului de pe lângă
Tribunalul Košice, secțiunea Sro,
insert 36601/V.

Produse, mărci și stocuri

  • Îmi puteți da mai multe informații despre produsele dvs.?

    Încercăm să vă oferim cât mai multe informații utile despre toate produsele, inclusiv:
    • Caracteristicile produsului
    • O descriere detaliată
    • Diferite fotografii
    • Cum puteți afla dimensiunea corectă

    Există o secțiune pe fiecare pagină de produs chiar sub imaginile acestora, unde puteți găsi detalii despre material, culori și informații despre dimensiunile exacte ale ramelor.

    Există, de asemenea, ghidul nostru de mărime rapidă pe fiecare pagină de produs care vă poate ajuta să aflați ce dimensiune ar trebui să se potrivească perfect feței dumneavoastră.

  • Cum pot căuta un produs sau o anumită marcă pe site-ul dvs.?

    Știți exact ceea ce căutați? Atunci introduceți codul produsului în bara de căutare din partea de sus a paginii și click pe lupă. Bara de căutare inteligentă vă va ajuta să-l găsiți cât mai repede!

    De asemenea, puteți căuta pe categorii de produse utilizând filele din partea de sus a acestei pagini și să căutați numai ochelari de soare, ochelari de vedere sau colecții sportive. Deplasați mouse-ul peste ele și puteți selecta tipul de articole pe care doriți să le priviți în funcție de sex, marcă, forma cadrului, tipul sportului sau disponibilitatea stocului.

    Avem, de asemenea, o listă completă a mărcilor pe care le oferim, pe care le puteți vizualiza pentru a vă da seama dacă avem unele dintre favoritele dvs. Șansele sunt ca noi să le avem deoarece avem peste 80 de branduri și mii de ochelari de soare, ochelari de vedere și ochelari de schi disponibili!

    Ați găsit ceea ce căutați? Adăugați-l în coșul dvs. de cumpărături și când ați terminat cumpărăturile, urmați instrucțiunile de pe ecran pentru a finaliza comanda.

  • Cum pot utiliza oglindă magică?

    Utilizând oglinda noastră magică vă vom schimba viața și modul prin care cumpărați ochelari online. Pur și simplu alegeți perechea preferată de ochelari de soare sau ochelari de vedere, click pe butonul oglindă magică din colțul din dreapta jos al imaginii, porniți camera web sau încărcați orice imagine a dvs. online și poftim.

    Pentru a vedea selecția tuturor elementelor disponibile pentru proba magică, faceți click aici.

    Din păcate, nu toate articolele sunt disponibile pentru proba magică în acest moment. În acest caz, Ghidul nostru de mărimi poate fi util, nu-i așa?

  • Aveți un magazin pe care-l pot vizita?

    Vă stăm la dispoziție doar pe online la eyerim, așadar nu o să ne găsiți în mall-ul dvs. local.

    Ne concentrăm eforturile asupra ofertei "totul sub un singur acoperiș" - de la favoritul tuturor timpurilor precum Ray-Ban până la branduri independente, de la rame de sport funcționale la piese de design deosebite. Vă aducem sute de articole noi și cele mai recente colecții de ochelari în fiecare săptămână, împreună cu știri și sfaturi prin intermediul blogului nostru.

    Nu trebuie să vă faceți griji despre orele de deschidere și de închidere sau încercarea de a rezerva o întâlnire cu noi - doar navigați pe site-ul nostru din confortul casei dvs. și puteți începe cumpărăturile.

    Oferim transport gratuit în toate țările UE iar datorită politicii noastre de returnare de 30 de zile, faceți cumpărături fără risc. Toate produsele noastre sunt 100% autentice și vin cu o garanție de 2 ani. 

  • Pot cumpăra un produs care în prezent nu este listat pe site-ul dvs.?

    Oferta noastră este actualizată în mod constant pe baza disponibilității și nivelului de stocare direct cu furnizorii noștri și credeți-ne că niciun produs nu ne scapă. Totuși, acest lucru înseamnă, de asemenea, că multe articole dispar de pe site-ul nostru, în special în timpul sezonului cu cereri mari și sunt înlocuite de altele. Din fericire, lucrăm direct cu liderii din industria ochelarilor și vă aducem în fiecare săptămână sute de articole noi, cele mai vândute și cele mai recente colecții de ochelari, deci stați liniștiți dacă încă nu ați găsit încă perechea perfectă.

  • Știți cumva dacă un articolul ce nu se află în stoc temporar, va fi disponibil din nou?

    În prezent, nu avem posibilitatea de a vă anunța dacă un articol ce este temporar indisponibil o să revină în stoc. Pe măsură ce colecțiile vin și pleacă, multe perechi sunt scoase din producție la un moment dat și noi colecții le înlocuiesc.

    Puteți să cauți ceva asemănător? Tot ce trebuie să faceți este să alegeți una dintre categoriile care vă interesează. De exemplu, căutați toți ochelarii de soare și apoi restrângeți selecția utilizând filtrele noastre diferite din partea stângă a paginii noastre de catalog. Pe baza culorii lentilei, forma ramelor, a materialelor sau a unor caracteristici speciale, puteți găsi ceea ce căutați.

  • Ochelarii pe care-i vindeți sunt autentici?

    Da, fără nici cea mai mică îndoială.

    Toate produsele vândute de către eyerim sunt 100% originale. Fiecare model este livrat în ambalajul lui original împreună cu toate accesoriile. Dacă este furnizat de manufacturor, certificatul de autenticitate va fi de asemenea inclus în pachet.

    eyerim este un reseller oficial al lui Ray-Ban și toate celelalte mărci enumerate pe site-ul nostru. Lucrăm direct cu liderii din industria ochelarilor, cum ar fi Luxottica sau Safilo, care au produs mărci cum ar fi Ray-Ban, Oakley, Prada, Tommy Hilfiger, Michael Kors și multe altele de mai multe decenii în Italia. Aflați mai multe.

    Mai mult decât atât, echipa noastră se ocupă de ochii oamenilor din întreaga Europă de peste 3 ani, oferind ochelari de soare și ochelari de vedere de la peste 80 de mărci de renume mondial și acest lucru, credem noi, că nu ar fi posibil dacă vă ofeream produse false, nu? La eyerim, lucrăm din greu pentru a livra 100% satisfacție și vă promitem doar servicii de calitate, standarde ridicate și servicii excelente pentru toți cumpărătorii noștri. 

  • Voi primi un toc și o cârpă de curățare împreună cu ochelarii pe care-i doresc?

    Fiecare produs pe care-l cumpărați de pe eyerim este expediat în ambalajul său original, împreună cu toate accesoriile furnizate de către producător.

    Majoritatea mărcilor și colecțiilor includ tocul de protecție dur sau moale și cârpă de curățat în ambalajul original. Cu toate acestea, anumite articole pot include un husă textilă, care în același timp servește drept tocul de protecție și o cârpă de curățare, datorită naturii sale din microfibre.

    De asemenea, nu putem determina culoarea sau tipul carcasei în care vor fi livrați ochelarii. Acest lucru este strict determinat de producător. 

  • Unde pot găsi o listă cu toate mărcile pe care le oferiți?

    Suntem mândri să vă oferim ochelari de soare, ochelari de vedere și ochelari de schi de la peste 80 de branduri de renume la nivel mondial. Puteți vedea o listă completă a tuturor mărcilor pe care le stocăm, făcând click aici.


  • Îmi poți spune dacă o să primiți un produs înapoi în stoc?

    În prezent, nu avem posibilitatea de a vă anunța când un produs revine în stocul nostru după ce a fost scos de pe website.

    Expedierea rapidă a produselor este importantă pentru noi și încercăm întotdeauna să păstrăm cele mai populare articole din stocul nostru pentru dvs.. Cu toate acestea, dacă vedeți un produs pe site-ul nostru, care este disponibil, dar nu este în stoc, vom încerca, desigur, să vă asigurăm cea mai rapidă livrare posibilă. În acest caz, timpul estimat de livrare este întotdeauna calculat pe pagina produsului chiar lângă imaginea produsului. 

  • Unde pot găsi ghidul despre dimensiuni?

    Noi nu ne dorim niciodată să vă trimitem ochelari ce nu vi se potrivesc în mod corespunzător, așa că avem ghidurile noastre rapide disponibile pe toate paginile noastre cu produse. Doar faceți click pe" Dimensiuni" căsuța de mai jos a imaginii și încercați trucul nostru de a afla mărimea cu un card de credit. Am menționat întotdeauna, pentru marea majoritatea a oamenilor, M-ul este mărimea potrivită. Este foarte probabil că va fi și mărimea potrivită pentru dumneavoastră.

    Există și alte modalități de a vă asigura că alegeți dimensiunea potrivită:
    • Verificați dimensiunea ochelarilor pe care-i dețineți în prezent
    • Măsurați singur rama dumneavoastră
    • Încercați oglinda magică

    Vreți să știți mai multe? Click aici.

  • De unde știu că mi se vor potrivi ochelarii?

    Cunoașterea doar a câtorva reguli de bază face ca alegerea perechii potrivite să fie atât de incitantă și fără efort.

    Oferim filtre de căutare diferite pentru a restrânge selecția, dar cel mai important factor de luat în considerare este forma feței dumneavoastră:

    Fețele rotunde sunt de obicei la fel de largi precum sunt înalte, cu o linie rotunjită a maxilarului și pomeți rotunzi. Obrajii sunt plini și mai largi decât fruntea. Vă recomandăm cadre dreptunghiulare, în mod ideal cu linii puternice, pentru a vă înmuia obrazul. Ramele semi-rim sunt o alegere excelentă pentru a vă lărgi vizual fața.

    Fețele pătrate au pomeții, fruntea și maxilarul de aceeași lățime. Ar trebui să încercați cadre rotunde, cadre ovale sau cadre de tipul ochi de pisică care vă vor înmuia fălcile. Dacă căutați o ramă dreptunghiulară, asigurați-vă că are muchiile rotunjite. Dacă aveți o față mai lungă decât este largă (aveți fruntea lungă, pomeții proeminenți și maxilarul rotunjit), ar trebui să încercați ramele cu o acoperire maximă din partea lentilelor. Ramele de dimensiuni mari sunt o alegere excelentă pentru dvs. Acest lucru va da iluzia unei lățimi suplimentare a feței și va ajuta la ruperea lungimii feței

    Fețele cu formă de inimă, cunoscute ca și fețe cu formă triunghiulară, se caracterizează printr-o frunte largă și bărbie mică. Alegerea dvs. ar trebui să fie rame pătrate sau rame dreptunghiulare pentru a echilibra caracteristicile faciale. Ramele rotunde și ovale se potrivesc acestui tip de față.

    Fețele ovale au pomeți puțin mai largi decât fruntea și bărbia, asemănătoare cu forma unui ou. Fețele ovale sunt considerate a fi forma perfectă și ar trebui să poată purta cele mai multe stiluri de rame. Sunteți liberi să experimentați diferite forme. Un factor important este dimensiunea.

  • Ce trebuie să știu dacă vreau să comand online ochelari de vedere cu prescripție medicală?

    Există câțiva termeni de bază pe care îi veți găsi pe site-ul nostru atunci când comandați lentile cu prescripție. Iată o scurtă descriere a tuturor acestora mai jos:

    Sfera (SPH) reprezintă puterea de prescripție din dioptrii. Sfera indică câtă putere de mărire trebuie furnizată de lentilele dvs. pentru a vă corecta viziunea.

    Cilindrul (CYL) este cantitatea de energie a lentilei necesară pentru corectarea astigmatismului. Astigmatismul este o afecțiune în care corneea dvs. are forma neregulată, ceea ce determină încețoșarea vederii. Dacă nu este indicată nicio putere de cilindru în prescripția pentru ochelari, nu aveți niciun astigmatism și ar trebui să lăsați aceste casete goale sau cu zero atunci când comandați.

    Axa indică gradul și direcția astigmatismului. Dacă nu este indicată nicio putere de cilindru în prescripția dvs., nu aveți niciun astigmatism și ar trebui să lăsați aceste casete goale atunci când comandați.

    Distanța distantă (DP) este distanța dintre centrele pupilelor dvs., exprimată în milimetri. Distanța pupilară este utilizată pentru a alinia lentilele pe centrul pupilelor pentru o claritate perfectă. Aveți probleme cu găsirea valorii DP în prescripție? Utilizați rigla noastră pentru măsurarea Distanței Pupilare.

    În cazul în care ceva nu este clar pentru dvs., vă rugăm să contactați echipa noastră de suport pentru clienți utilizând una dintre opțiunile de contact de mai jos și vom reveni cât mai curând posibil.

  • Ochelarii vin cu o garanție?

    Da, la eyerim, oferim propria noastră perioadă de garanție de 2 ani pentru toate produsele.

    Fiecare producător definește garanția într-un mod diferit. Unele mărci sunt acoperite pentru doar 6 luni, în timp ce altele până la 24. Există mii de condiții diferite, definiții și restricții geografice. La eyerim, vrem ca dvs. să nu mai aveți de
    a face cu acestea. De aceea oferim propria noastră perioadă de garanție de 2 ani - fără obligații.


    Garanția acoperă toate defectele de fabricație * fără excepție. Garanția nu acoperă deteriorarea ramelor sau a lentilelor cauzate de uzura obișnuită zilnică (de exemplu, zgârieturi) și vătămările cauzate de utilizarea necorespunzătoare a produsului sau un accident.

    * Defectele de fabricație sunt defecte care rezultă din procesul de fabricație și neconformitatea cu standardele producătorului stabilite pentru produsul respectiv (balamale defecte, decolorare etc.). Defectele de fabricație nu includ defectele de proiectare care sunt atribuite mai degrabă designului produsului decât procesului de fabricație. 

  • Oferiți o reducere pentru cumpărarea a mai multor produse?

    Deoarece suntem un comerciant exclusiv online și un distribuitor oficial al tuturor mărcilor de pe www.eyerim.ro, vindem direct către public - prin urmare, nu oferim en-gros.

  • Oferiți părți de schimb cum ar fi părți ale ramelor sau lentile?

    Toți ochelarii de soare, ochelarii de vedere sau ochelarii de schi al căror ambalaj original include orice piesă de schimb va fi livrat cu toate accesoriile menționate pe site.

    Cu toate acestea, eyerim, nu vinde nici un fel de piese de schimb, cum ar fi brațele ochelarilor, lentilele sau suporți nazali ca produse separate. 

  • Când începe perioada mea de garanție?

    Aceasta variază în funcție de metoda dvs. de plată.

    Dacă metoda de plată pe care ați selectat-o este plata la livrare, perioada de garanție începe odată ce comanda dvs. este livrată.

    Dacă ați ales una dintre următoarele modalități de plată (card de credit / debit, BitCoin etc.), perioada de garanție începe după ce plasați comanda. 

Retururi & Restituiri

  • Este posibil să returnez ochelarii pe care i-am primit?

    Da, desigur. Datorită politicii noastre de returnare de 30 de zile, cumpărărați fără riscuri.

    În cazul în care produsul pe care l-ați comandat nu corespunde așteptărilor dvs. sau nu se potrivește, îl puteți trimite înapoi la noi în termen de 30 de zile de la primirea acestuia.

    Pentru a vedea Ghidul de returnare, faceți click aici

  • Cum returnez produsul cumpărat?

    Precum totul pe eyerim este explicat, returul este extrem de ușoar și simplu. Tot ce trebuie să faceți este să împachetați cu atenție produsul, ideal în același ambalaj pe care l-ați primit și să îl trimiteți la adresa:

      eyerim - Shopsupport s.r.o
      Str. Nicolae Balcescu, nr. 104
      315500, Nădlac jud. Arad
      România

    Pentru a vedea întregul ghid de returnare pas cu pas, clic aici

  • Care este politica dvs. generală de returnare?

    Dacă doriți să returnați un element defect sau care nu este pe măsura dvs., vă rugăm să faceți click aici pentru a vă putea ajuta cu acest proces. Dacă aveți nevoie de un nou formular de returnare, vă rugăm să faceți click aici.

    Doriți să faceți returul unui produs? Nici o problemă!
    • Puteți returna orice produs pentru a vă recupera banii, în termen de 30 de zile de la primirea comenzii.
    • Dacă doriți o altă dimensiune sau culoare, vă rugăm să returnați articolul nedorit și să plasați o nouă comandă.
    • Nu este nevoie să ne anunțați că returnați un produs, ci trebuie doar să completați formularul de returnare din interiorul coletulul și să-l plasați în interiorul coletului de returnare.
    • Vă vom restitui suma achitată pentru produsul dvs., inclusiv articolele ce au avut reduceri, iar rambursul o să fie făcut prin aceeași formă prin care ați achitat dvs.
    • Nu putem rambursa costul pieselor care sunt personalizate în funcție de cerințele individuale. Pentru ochelari de prescripție comandați cu lentile, putem rambursa numai costul ramelor.
    • Bunurile sunt responsabilitatea dvs. până când ajung în depozitul nostru, așa că asigurați-vă că sunt ambalate corespunzător și că nu se pot deteriora pe drum!
    • Produsul trebuie returnat în ambalajul său original care conține carcasa și toate accesoriile pe care le-ați primit, toate etichetele de autenticitate și sigiliile producătorului trebuie atașate obligatoriu.
    • În cazul puțin probabil, ca un element să ne fie returnat într-o condiție necorespunzătoare sau în afara politicii de returnare de 30 de zile, este posibil să fie necesar să-l trimitem înapoi.
    • Nu suntem responsabili pentru niciun produs care ne-a fost returnat din greșeală. Dacă doriți ca acesta să vă fie returnat, vă putem solicita să acoperiți costul de livrare.
    • În funcție de opțiunile disponibile în țara dvs., veți fi responsabil pentru costul returnării oricărui produs.
    • Metoda de ambalare și de livrare pe care o utilizați trebuie să fie sigură. Nu acceptăm produse deteriorate sau să riscăm ca acestea să se piardă în drum spre noi. Vă rugăm să obțineți dovada returului.

    Pentru a vedea Ghidul de returnare, faceți click aici

  • Cum să completez formularul de returnare?

    Este simplu, urmați instrucțiunile din formular, asigurându-vă că ați scris totul corect, vom avea nevoie de aceste detalii pentru a procesa returul dvs. Odată ce ați completat toate aceste detalii, introduceți formularul în colet cu produsul pe care-l returnați.

    Iată un exemplu rapid așa cum ar trebui să fie făcut: 
    how to use discount voucher

  • Pot să returnez un produs și să-l schimb cu un altul, în loc să primesc banii?

    Nu vă putem oferi un schimb pentru produsele returnate, iar toate produsele returnate vor fi automat anulate și rambursate.

    Dacă doriți să comandați o altă dimensiune, culoare sau un model complet diferit, tot ce trebuie să faceți este să plasați o nouă comandă pe site-ul nostru. 

  • Îmi veți rambursa și taxele de livrare dacă returnez un produs?

    Dvs. trebuie să suportați costul returnării produsului. Cu toate acestea, costurile de returnare vor fi rambursate în anumite circumstanțe, de exemplu dacă primiți un produs incorect sau defect.

    Din nefericire, suntem, de asemenea, în imposibilitatea de a rambursa costul pieselor care sunt personalizate în funcție de cerințele individuale. Pentru ochelarii de vedere comandați cu lentile de prescripție personalizate, putem rambursa doar costul ramelor. 

  • Îmi returnați și costul lentilelor prescrise?

    Din păcate, suntem, de asemenea, în imposibilitatea de a rambursa costul pieselor care sunt personalizate în funcție de cerințele individuale. Pentru ochelarii de vedere comandați împreună cu lentile de prescripție personalizate, nu putem rambursa decât costul ramelor.

    Dacă doriți să vă păstrați lentilele, vă vom trimite returul la laboratorul nostru optic pentru a detașa lentilele de prescripție medicală intr-o manieră profesională și pentru a vi le trimite înapoi. Cu toate acestea, vă sfătuim cu tărie să nu reutilizați aceste lentile cu alte rame deoarece acestea sunt personalizate pentru o ramă specifică și vă pot afecta vederea odată utilizate cu diferite dimensiuni sau mărimi ale altor rame.

    NOTĂ: Noi nu suntem în măsură să vă restituim costul lentilelor cu prescripție după ce plasați comanda la noi, chiar și în cazurile în care comanda dvs. nu a fost încă livrată la dumneavoastră.

  • Ați primit deja returul meu?

    Odată ce ați returnat produsul, se așteaptă primirea acestuia unde o să fie inspectat de către noi și acest proces poate dura până la 10 zile lucrătoare din clipa în care l-ați expediat.

    Vă rugăm unde se poate, să vă asigurați că ați obținut dovada de expediere al coletului dvs. și păstrați-o în siguranță până când returul a fost procesat, astfel încât să puteți urmări călătoria acestuia până când ajunge la noi.

  • Am returnat un produs și a fost rambursat incorect.

    Ne pare foarte rău dacă am făcut o greșeală. Vă rugăm să contactați echipa noastră de suport pentru clienți, pentru a vă putea rezolva această problemă.

    Cu toate acestea, vă rugăm să rețineți că nu suntem în măsură să vă returnam suma pentru lentilele cu prescripție medicală și comisionul de la curierat pentru plata la livrare. 

  • Ce se întâmplă dacă am uitat să includ formularul de returnare în colet?

    Ați uitat să includeți formularul de returnare în coletul dvs.? Nu vă faceți griji - Echipa noastră de Logistică vă va identifica comanda cel mai probabil după numele dvs., astfel încât să știm că acel colet vă aparține.

    Odată ce comanda dvs. a fost procesată și inspectată de către noi, vă vom trimite un e-mail pentru a vă anunța că totul este în regulă și că puteți retrage suma în următoarele zile. 

  • Când o să primesc suma pe produsul returnat?

    Odată ce am inițiat rambursarea, acest proces necesită între 2 până la 5 zile lucrătoare pentru a putea vizualiza tranzacția în contul dvs. bancar. Cu toate acestea, acest proces poate varia în funcție de cardul de credit, de tipul contului și de politica băncii dvs.

  • Am primit un produs defect sau deteriorat, ce trebuie să fac?

    Ne pare foarte rău dacă vi se întâmplă acest lucru vreodată. Facem tot posibilul pentru a preveni o astfel de situație și vrem să rezolvăm orice fel de problemă cu produsele defecte imediat.

    De îndată ce descoperiți o defecțiune, contactați echipa noastră de suport pentru clienți cu:

    •numărul dvs. de comandă
    •numele/codului produsului cu defect
    •o descriere a defecțiunii plus fotografii

    Odată ce primim produsul deteriorat sau defect, vă vom rambursa costul cheltuielilor dvs. de expediere și vă vom trimite un produs nou de înlocuire / vă vom restitui banii cât mai repede posibil .

  • Pot să returnez un produs personal?

    În prezent, nu putem procesa returnări personale. Urmați ghidul nostru de returnare și expediați produsul către noi prin intermediul Poștei Române sau al oricărei companii de curierat la alegere.

    Vă vom trimite un e-mail odată ce echipa noastră de returnare procesează pachetul dvs. și vă va inspecta coletul.

  • Am plătit ramburs la livrare, cum primesc rambursul?

    Noi inițializăm toate rambursurile în format electronic. Dacă ați plasat comanda folosind metoda de plată ramburs la livrare și returnați un produs, vă rugăm să ne contactați la contact@eyerim.ro între timp și să ne comunicați următoarele:

    • IBAN și Swift-ul băncii
    • Numele complet al titularului de cont
    Adresa dvs. ( adresa ce aparține contului bancar)
    Numele companiei de Curierat și codul de urmărire al coletului (AWB)

    Imediat ce produsul dvs. ajunge la noi, vă vom anunța și rambursarea va fi emisă instantaneu. 

  • Cum pot aplica garanția mea de 2 ani?

    Pentru a evalua dacă defectul este în garanție, vă rugăm să ne furnizați imagini cu acesta și o mică descriere a erorii la adresa noastră de mail contact@eyerim.ro și vă vom apela imediat pentru a rezolva acest caz.

    Odată ce produsul dvs. ajunge la noi, îl vom trimite producătorului pentru verificarea garanției. Rețineți că acest proces poate dura până la 30 de zile din clipa expedierii către furnizor.

    În cazul în care defectul este acoperit de garanția *, îl vom înlocui cu o pereche perfectă și o vom livra gratuit. Dacă nu doriți înlocuirea sau produsul nu mai este disponibil, vă vom returna suma completă. Rețineți că, în cazul elementelor pe care nu le avem în prezent la dispoziție, este posibil să dureze mai mult până când vă vom trimite noul produs.* Garanția acoperă toate defectele de fabricație fără excepție.

    Garanția nu acoperă deteriorarea ramelor sau a lentilelor cauzate de uzură obișnuită zilnică (de exemplu, zgârieturi) și vătămări cauzate de utilizarea necorespunzătoare a produsului sau de accident. 

  • Cum pot obține un formular de returnare?

    Nu ați găsit formularul de returnare? Nu vă faceți griji, puteți printa unul nou aici.

    Doar urmați instrucțiunile din formular, asigurându-vă că ați scris totul corect. Vom avea nevoie de aceste detalii pentru a procesa returul. Odată ce l-ați completat, puneți formularul în colet împreună cu produsul și accesoriile primite. 

Livrare și expediere

  • Care este timpul de livrare?

    Stocăm toate cele mai populare articole direct în depozitul nostru pentru a vă asigura că acestea pot fi livrate imediat către dvs. Aceste produse sunt ușor de recunoscut pe site - sunt marcate ca fiind " În stoc" și le putem expedia în 24 de ore către dvs.

    Restul sunt disponibile, dar nu în stocul nostru și le trimitem de obicei în termen de 11 zile lucrătoare. Timpul de livrare estimat pentru fiecare produs este menționat pe pagina produsului respectiv.

  • Pot urmări livrarea comenzii mele?

    Da, bineînțeles! Avem parteneri de încredere internaționali în întreaga Europă și comanda dvs. este livrată întotdeauna folosind un serviciu ce poate fi urmărit de către dvs.

    Odată ce comanda dvs. este expediată din depozitul nostru, veți primi un e-mail de confirmare a expedierii, împreună cu un cod de urmărire ce vă permite vizualizarea locației exacte a coletului. Pur și simplu dați click pe linkul de urmărire din acest e-mail pentru a vedea informațiile de urmărire actualizate. 

  • Ce ar trebui să fac dacă codul meu de urmărire nu funcționează?

    În cazul anumitor servicii de livrare, este posibil să dureze 1 - 4 zile pentru ca informațiile de urmărire să fie disponibile.

    Dacă informațiile dvs. de urmărire nu au fost actualizate în această perioadă sau pachetul dvs. a rămas blocat, contactați echipa noastră de suport pentru clienți, pentru a vă putea ajuta în această situație. 

  • Este cu adevărat gratuit transportul?

    Da, eyerim oferă livrarea gratuită direct la ușa dvs. pentru toate produsele. Transportul este complet gratuit pentru toate țările Uniunii Europene.

    Deși, vă rugăm să rețineți că trebuie să suportați costul returnării produsului. 

  • De ce trebuie să plătesc taxa pentru plata la livrare?

    Vă rugăm să rețineți că plata la livrare nu este o taxă de expediere. Toate metodele de expediere (cu excepția expedierii Express) sunt gratuite.

    Pe de altă parte, plata la livrare este o metodă de plată prin care decideți să plătiți la sosirea comenzii dvs. În unele țări, pot fi percepute taxe pentru plățile în numerar. 

  • Cu ce companii de curierat colaborați?

    Avem parteneri de încredere internaționali în întreaga Europă, iar comanda vă este livrată întotdeauna folosind un serviciu ce poate fi urmărit și de dvs., bineînțeles, gratuit.

    Serviciul de livrare poate varia în funcție de metoda dvs. de plată sau de Țara de unde este achiziționat produsul și este întotdeauna prezentat în coșul dvs. de plată. În Romania, colaborăm în prezent cu următoarele companii de livrare: 
    Urgent Cargus și Fan Curier

  • Se poate să-mi redirecționați coletul către o altă adresă?

    Datorită politicii generale, nu putem schimba adresa de livrare numai dacă comanda dvs. nu a fost încă expediată. Dacă doriți să vă actualizați adresa de livrare sau informațiile de contact în acest moment, vă rugăm să contactați echipa noastră de suport pentru clienți și să ne comunicați noua adresă de livrare.

    Dacă comanda dvs. a fost deja expediată, nu mai putem garanta nicio modificare și vă sfătuim să contactați compania de livrare care vă va livra coletul și să le cereți să redirecționeze pachetul la adresa dorită.

    Majoritatea transportatorilor livrează în timpul orelor normale de lucru și pot necesita o semnătură la primire, așa că sugerăm ca orice comandă să fie livrată la o adresă unde cineva va fi disponibil să o accepte. 

  • Ce se întâmplă dacă nu sunt acasă în cazul în care cei de la curierat vor să-mi livreze coletul?

    Majoritatea transportatorilor vă apelează în mod obișnuit sau lasă un mesaj text cu ora estimată a sosirii în avans. Dacă nu sunteți acasă în momentul în care comanda dvs. sosește, puteți să o reprogramați, de obicei, data și ora livrării sau să ridicați pachetul de la cel mai apropiat depozit al companiei de curierat.

    Politica de livrare variază de la curierat la curierat și de la țară la țară, prin urmare vă sfătuim să respectați instrucțiunile pe care le puteți primi de la partenerul nostru de livrare cu privire la schimbările de livrare.

  • Pot alege un anumit timp sau o anumită zi pentru livrare?

    Nu este posibil să vă oferim o oră și o dată exactă la care comanda dvs. va fi livrată. Vă prezentăm termenul de livrare estimat al comenzii la checkout și în e-mailul de confirmare a comenzii.

    Cu toate acestea, în cazul în care trebuie să amânați expedierea din anumite motive și comanda dvs. nu a fost livrată încă, vă rugăm să contactați echipa noastră de suport pentru clienți și să ne anunțați data la care doriți ca pachetul să vă fie livrat.

    Odată ce comanda dvs. este expediată din depozitul nostru, veți primi un e-mail de confirmare a expedierii, împreună cu un cod de urmărire ce vă permite vizualizarea locației exacte a coletului. Tot ce trebuie să faceți este să dați click pe linkul de urmărire din acel e-mail pentru a vedea informațiile de urmărire până la data actuală.

  • Pot să primesc comanda mea la adresa mea de lucru?

    Putem livra atât la adresa dvs. rezidențială, cât și la locul de muncă. Majoritatea transportatorilor livrează în timpul orelor normale de lucru și pot cere o semnătură la primire, așa că vă sugerăm ca această comandă să vă fie livrată la o adresă la care cineva va fi disponibil să o accepte.

  • Ce se întâmplă dacă nu preiau coletul?

    Majoritatea curierilor vă vor apela în mod obișnuit sau vă vor trimite un mesaj text cu ora estimată a sosirii în avans. Dacă nu sunteți acasă în momentul în care coletul dvs. sosește, puteți să reprogramați, de obicei, data și ora livrării sau să vă ridicați coletul la cel mai apropiat depozit al companiei de curierat.

    Dacă nu reușiți să colectați sau să ridicați pachetul în timpul necesar, acesta va fi expediat automat înapoi către depozitul nostru. Nu vă faceți griji, odată ce ajunge la noi, vom lua legătura cu dvs. și vom reține comanda în cazul în care veți fi încă interesați.

    Rețineți că o să putem expedia pachetul dvs. doar o singură dată, iar comanda dvs. va fi anulată automat după a doua încercare de livrare nereușită.

Tehnic

  • Cum mă pot abona la buletinul vostru de știri?

    Dacă decideți să vă înscrieți la buletinul nostru de știri, nu există șanse să pierdeți știrile noastre sau ultimele oferte.


    Cea mai ușoară modalitate de a vă înscrie este să mergeți în partea de jos a paginii noastre, să introduceți adresa dvs. de e-mail și asta este totul - v-ați înscris oficial pentru newsletter-ul nostru. În plus, dacă vă abonați aici, veți primi o reducere de bun venit.

  • Am probleme cu logarea în contul meu, ce este de făcut?

    Dacă intrați pe pagina noastră de conectare și primiți un mesaj care spune că adresa dvs. de e-mail sau parola este invalidă, urmați pașii de mai jos:

    Asigurați-vă că contul dvs. a fost creat cu succes atunci când ați încercat să vă înregistrați pentru prima dată - ar fi trebuit să primiți un e-mail de "Bun venit la eyerim". Dacă nu ați primit acest e-mail, ar putea însemna că ați greșit adresa de e-mail în timpul înregistrării și că contul dvs. nu a fost creat corect.
    •Vă rugăm să rețineți că nu trebuie să creați un cont dacă vă înscrieți pentru newsletterul nostru și că este necesară o înregistrare separată
    •Verificați din nou dacă utilizați aceeași adresă de e-mail și parola la care v-ați înregistrat.
    •Dacă nu vă puteți aminti parola, clic pe "Ați uitat parola?" link pe pagina de conectare. Introduceți adresa dvs. de e-mail și vă vom trimite un e-mail cu un link, ce vă va permite să resetați parola și să creați una nouă pentru contul dvs.
    •Dacă după aceea încă nu vă puteți conecta, contactați echipa noastră de asistență pentru clienți, oferindu-le cât mai multe detalii despre această problemă, inclusiv fotografii ale oricărui mesaj de eroare pe care îl primiți și ce ați făcut până acum.

  • Trebuie să creez un cont pentru a face cumpărăturile pe eyerim?

    Nu, nu.

    Veți primi întotdeauna fiecare actualizare a comenzii de la noi prin e-mail. Cu toate acestea, dacă vă înregistrați, achizițiile următoare vor fi rapide și ușor de terminat. Puteți edita adresa dvs. oricând, verifica comenzile din trecut, actualiza informațiile contului și puteți salva timp de fiecare dată când efectuați noi comenzi fără să fiți nevoit să introduceți din nou detaliile.

    Rețineți că orice modificare efectuată în detaliile contului dvs. nu vor reflecta comanda dvs. actuală, de ex. dacă actualizați adresa de livrare, aceasta va fi aplicabilă numai pentru următoarea comandă.

  • Cum mă dezabonez de la e-mailurile / buletinele voastre de știri?

    Dacă nu mai doriți să fiți abonat la newsletter-urile noastre, o puteți face pur și simplu prin click pe "Dezabonați" în interiorul buletinele de știri pe care le-ați primit recent.

    Dacă vă răzgândiți mai târziu și doriți să vă abonați din nou, puteți să vă abonați în același mod dar cu toate acestea, nu veți primi un alt cod de reducere de bun venit. 

  • Mi-am uitat parola, cum o pot reseta?

    Dacă v-ați uitat parola, este foarte simplu să reveniți în contul dvs.

    Accesați pagina de logare, click aici sau ce se află în colțul din dreapta al ecranului. Faceți click pe Ați uitat parola? și introduceți adresa dvs. de e-mail. Veți primi apoi un e-mail cu un link pentru resetarea parolei

  • Nu pot efectua plata cu card-ul pe site, ce ar trebui să fac?

    Ne pare rău dacă întâmpinați probleme încercând să efectuați plata cu cardul în timp ce efectuați o comandă.

    Verificați întotdeauna ca toate informațiile necesare în etapa de plată sunt corecte, cum ar fi numărul cardului, numele, adresa de e-mail, etc. Dacă întâmpinați în continuare probleme cu o anumită metodă de plată, cel mai simplu mod de a finaliza comanda dvs., dacă este posibil, este să alegeți o altă metodă din listă.

    Dacă totuși nu puteți plăti, contactați echipa noastră de suport pentru clienți, oferind cât mai multe detalii despre această problemă, inclusiv fotografii ale oricărui mesaj de eroare și ce ați făcut până acum. 

  • Nu am primit e-mail de confirmare a comenzii, este totul OK?

    Dacă nu găsiți confirmarea comenzii în adresa de e-mail, urmați pașii de mai jos:

    • Asigurați-vă că verificați secțiunea Spam sau Promoții din adresa dvs. de mail
    • Verificați dacă ați terminat corect plasarea comenzii (plata cu succes)

    Dacă tot nu puteți găsi confirmarea comenzii dvs., este posibil să fi greșit adresa dvs. de e-mail sau plata nu a fost procesată cu succes. Vă rugăm să contactați echipa noastră de suport pentru clienți, oferind cât mai multe detalii despre această problemă și vom încerca să o rezolvăm. 

  • Probleme legate de comenzi
  • Plată, promoții și vouchere
  • Produse, mărci și stocuri
  • Retururi & Restituiri
  • Livrare și expediere
  • Tehnic
  • Cum să returnați
  • Întrebări