Livrare gratuită   |   Returnare în 30 de zile
+40 316 308 201

Sună-ne L - V 8:00 - 16:00 (zile lucrătoare)

Trimite-ne un email contact@eyerim.ro

  • Întrebări Frecvente
    • Probleme legate de comenzi
    • Plată, promoții și vouchere
    • Produse, mărci și stocuri
    • Retururi & Restituiri
    • Livrare și expediere
    • Tehnic
    • eyerim collection
  • Retururi
    • Cum să returnați
    • Întrebări
  • Contact
  • Probleme legate de comenzi
  • Plată, promoții și vouchere
  • Produse, mărci și stocuri
  • Retururi & Restituiri
  • Livrare și expediere
  • Tehnic
  • eyerim collection
  • Cum să returnați
  • Întrebări

Probleme legate de comenzi

  • Cum pot verifica statusul comenzii mele?

    Timpul estimat de livrare a comenzii este menționat întotdeauna în e-mailul de confirmare a comenzii dvs. și este afișat în zile lucrătoare (exclude weekend-urile și sărbătorile legale).

  • Nu am primit nici un e-mail de confirmare a comenzii, este totul OK?

    Dacă nu găsiți confirmarea comenzii pe mail, urmați pașii de mai jos:

    • Asigurați-vă că e-mailul nu a ajuns în folderele Spam sau Bulk

    • Verificați dacă ați finalizat procesul de plasare a comenzii (plată confirmată)

    Dacă tot nu puteți găsi confirmarea comenzii dvs., este posibil să fi introdus greșit adresa dvs. de e-mail sau ca plata dv. să nu fi fost acceptată/procesată. 

    Vă rugăm să contactați echipa noastră de suport clienți (oferind cât mai multe detalii) și vă vom ajuta cu rezolvarea problemei dv. 

  • Pot să modific comanda după ce am plasat-o?

    Nu vă putem modifica o comandă, după ce ați plasat-o. Modul de plată, modul de livrare, mărimea sau culoarea produsului nu pot fi nici ele schimbate. 

    Puteți însă anula comanda și apoi face o noua comandă, dacă cea inițială nu a fost încă expediată.

    Dacă doriți să anulați comanda, vă rugăm să contactați echipa noastră de suport clienți cu numărul dvs. de comandă și să ne comunicați motivul anulării. Vom procesa cererea dumneavoastră cât se poate de repede și vă vom trimite pe mail confirmarea anulării comenzii. 

  • Pot anula comanda după ce am plasat-o?

    Dacă comanda dv. nu a fost expediată încă, vă rugăm să contactați echipa noastră de suport clienți cu numărul dvs. de comandă și anunțați-ne motivul anulării.

    Vom procesa cererea dumneavoastră cât mai rapid posibil și vă vom trimite confirmarea anulării pe mail. Rambursarea sumei în contul dv. poate dura până la 5 zile lucrătoare. 

  • Ce ar trebui să fac dacă codul meu de urmărire nu funcționează?

    În cazul anumitor servicii de livrare, este posibil să dureze 1 - 3 zile pentru ca informațiile de urmărire să fie disponibile.

    Dacă informațiile dvs. de urmărire nu au fost actualizate în această perioadă sau pachetul dvs. a rămas blocat, contactați echipa noastră de suport pentru clienți, pentru a vă putea ajuta în această situație. 

  • Pot să anulez comanda după ce aceasta a fost expediată?

    Nu vă putem anula comanda după momentul în care am expediat-o către dv.

    Dacă doriți să anulați livrarea, puteți să contactați compania de curierat care vă va livra coletul și să le cereți să vă redirecționeze coletul către expeditor. Dacă cererea dv. nu este procesată la timp de compania de curierat, puteți refuza pachetul la sosirea acestuia, iar apoi acesta va fi returnat către noi. 

    După ce vom reintra în posesia coletului refuzat, vom lua legătura cu dv. pentru a vă rambursa suma (dacă ați plătit în avans).

  • Cum pot anula comanda?

    Modul în care vă puteți anula comanda depinde de statusul acesteia. 

    Dacă comanda dv. nu a fost expediată încă, vă rugăm să contactați echipa noastră de suport clienți cu numărul dvs. de comandă și anunțați-ne motivul anulării. Vom procesa cererea dv. cât mai rapid posibil și vă vom trimite confirmarea anulării pe mail. Rambursarea sumei în contul dv. poate dura până la 5 zile lucrătoare. 

    După momentul în care am expediat-o către dv., comanda dv. nu mai poate fi anulată. 

    Dacă doriți să anulați livrarea, puteți să contactați compania de curierat care vă va livra coletul și să le cereți să vă redirecționeze coletul către expeditor. Dacă cererea dv. nu este procesată la timp de compania de curierat, puteți refuza pachetul la sosirea acestuia, iar apoi acesta va fi returnat către noi. 

    După ce vom reintra în posesia coletului refuzat, vom lua legătura cu dv. pentru a vă rambursa suma (dacă ați plătit în avans). 

  • Cum pot lua legătura cu echipa Suport Clienți?

    Cumpărăturile pe site-ul eyerim se fac ușor și rapid. Știm însă că este posibil să aveți unele întrebări sau nelămuriri. De aceea, am făcut această pagină cu întrebări frecvente ale clienților noștri.

    Sperăm să găsiți aici toate răspunsurile pe care le căutați. Cu toate acestea, dacă doriți să ne contactați, puteți alege una dintre opțiunile de mai jos. 

    email address   contact@eyerim.ro

    phone    +40 316 308 201

  • Am primit un produs defect sau deteriorat. Ce pot face?

    Ne pare sincer rău dacă vi se va întâmpla acest lucru vreodată. Facem tot posibilul pentru a preveni o astfel de situație și vrem să rezolvăm imediat orice problemă apărută din cauza unui produs defect/deteriorat.

    De îndată ce descoperiți o problemă, contactați echipa noastră de suport clienți cu următoarele detalii:

    • numărul dvs. de comandă
    • numele/codul produsului primit
    • o descriere a problemei și câteva poze cu produsul defect/deteriorat

    După ce vom primi produsul înapoi, vă vom rambursa costul cheltuielilor de expediere și vă vom trimite un produs nou sau vă vom restitui cât mai rapid posibil suma plătită pentru acel produs.

  • Am primit un alt produs decât cel comandat. Ce pot face?

    Ne pare sincer rău dacă vi se va întâmpla acest lucru vreodată. Facem tot posibilul pentru a preveni o astfel de situație și vrem să rezolvăm rapid orice problemă cu produsele expediate greșit. 

    Contactați echipa noastră de suport pentru clienți cu numărul de comandă și codul produsului primit.

    Vom reveni apoi către dvs. cu instrucțiuni suplimentare pentru a vă putea trimite produsul corect cât mai rapid posibil.

  • Voi primi factură pentru comanda plasată?

    Eyerim emite factură pentru fiecare comandă achitată.

    Atunci când comanda este plătită în avans, factura se va afla în interiorul coletului.

    Dacă plata se va face ramburs, factura nu se va afla în interiorul coletului. În acest caz, vă vom trimite factura prin e-mail, după 24 de ore de la efectuarea plății ramburs. 

  • Pot cumpăra pe firmă?

    Această modalitate nu este în acest moment disponibilă pe site-ul nostru. 

    Pentru a cumpăra pe firmă, trebuie să urmați pașii de mai jos:

    • Plasați comanda normal
    • După primirea e-mailului de confirmare a comenzii, contactați echipa noastră de suport clienți și furnizați-ne datele de facturare
    • Nu uitați să includeți numele firmei, adresa completă și CUI-ul (CIF-ul) firmei, astfel încât să putem actualiza factura dv.
    • Factura vă va fi trimisă prin e-mail sau se va afla în colet, alături de produsul comandat 

    Rețineți că în cazul în care veți face plata ramburs, nu vă putem trimite factura, înainte de efectuarea livrării. În acest caz, veți primi factura prin e-mail, la 24 de ore după livrarea comenzii. 

  • Ce fac dacă datele de pe factură sunt incorecte?

    Dacă aveți probleme cu factura pe care ați primit-o de la noi, vă rugăm să luați legătura cu echipa noastră de suport clienți, care vă poate ajuta în această situație. 

  • Nu mi-am primit factura, ce fac?

    Dacă factura lipsește din coletul dv., nu vă faceți griji - puteți găsi versiunea electronică a facturii în e-mailul de confirmare a expedierii coletului.

    Dacă ați ales să faceți plata ramburs, factura nu se va afla în colet. În acest caz, vă putem trimite factura prin e-mail, la 24 de ore după efectuarea livrării. 

  • Am anulat comanda - în cât timp îmi voi primi banii înapoi?

    După ce vă vom anula comanda, suma de bani va fi rambursată în contul dv. Rețineți că este posibil ca procesul de rambursare să dureze până la 5 zile lucrătoare. Perioada de timp pentru rambursare poate varia în funcție de tipul cardului, al contului și/sau de politica băncii dv. 

  • Dacă prețul produsul meu s-a modificat, pot beneficia și eu de reducere chiar dacă am plasat deja comanda?

    Prețurile noastre se pot schimba deseori, în funcție de politica noastră de marketing, de volumul stocului disponibil și de cererea clienților pentru un anumit produs. De aceea, nu vă putem modifica ulterior prețul produsului, după ce comanda a fost deja plasată. 

Cum pot returna un produs?

Pasul 1 Împachetați cu atenție produsul dvs., în mod ideal în același ambalaj pe care l-ați primit. Rețineți că toate articolele returnate sunt necesitate în starea lor originală și să includă și accesorii originale, de ex. cârpă de curățare tocul (etui), certificat de autenticitate etc.
Pasul 2 Completați formularul de returnare și introduceți-o în pachetul dvs. Este foarte important să adăugați și acest formular împreună cu articolele din pachetul dvs. pentru a ne permite să vă procesă returul imediat ce ajunge în depozitul nostru.
Aveți nevoie de formularul de returnare? Descărcați-l de aici.
Pasul 3 Odată ce coletul dvs. este pregătit de expediere, tot ce trebuie să faceți este să alegeți între un serviciu poștal sau o companie de curierat, să achitați acest transport și să-l trimiteți către punctul nostru de colectare din:

eyerim - ShopSupport s.r.o Str. Nicolae Balcescu, nr. 104 315500, Nădlac jud. Arad România
Utilizați o metodă de livrare care necesită un număr de contact? Luați legătura cu echipa noastră de asistență pentru clienți, care vă va ajuta în acest caz.

* Metoda de ambalare și de livrare pe care o utilizați trebuie să fie sigură. Nu acceptăm și nu răspundem pentru produse deteriorate sau pierdute în drum către noi.
Pasul 4 Vă rugăm să-i acordați ceva timp, poate dura până la 10 zile lucrătoare din ziua în care ați trimis coletul către noi pentru a fi livrat și procesat în punctul nostru de colectare.

Apropo, ați plătit pentru comanda dvs. cu plata ramburs? Vă rugăm să ne contactați la contact@eyerim.ro între timp și să ne comunicați informațiile dvs. de cont bancar, astfel încât să putem face procesul de rambursare fără probleme și să vă recuperați banii cât mai curând posibil.
Pasul 5 De îndată ce am primit returul și l-am inspectat în depozitul nostru, vă vom trimite un e-mail pentru a vă anunța.
Imediat după aceea, va fi inițiată rambursarea integrală. Rețineți că este nevoie de 2 până la 5 zile lucrătoare până când fondurile dvs. vor fi vizibile în contul dvs. bancar în funcție de metoda dvs. de plată, de tipul contului sau de politica băncii dvs.

Cum pot returna un produs?

Pasul 1 Împachetați cu atenție produsul dvs., în mod ideal în același ambalaj pe care l-ați primit. Rețineți că toate articolele returnate sunt necesitate în starea lor originală și să includă și accesorii originale, de ex. cârpă de curățare tocul (etui), certificat de autenticitate etc.
Pasul 2 Completați formularul de returnare și introduceți-o în pachetul dvs. Este foarte important să adăugați și acest formular împreună cu articolele din pachetul dvs. pentru a ne permite să vă procesă returul imediat ce ajunge în depozitul nostru.
Aveți nevoie de formularul de returnare? Descărcați-l de aici.
Pasul 3 Odată ce coletul dvs. este pregătit de expediere, tot ce trebuie să faceți este să alegeți între un serviciu poștal sau o companie de curierat, să achitați acest transport și să-l trimiteți către punctul nostru de colectare din:

eyerim - ShopSupport s.r.o Str. Nicolae Balcescu, nr. 104 315500, Nădlac jud. Arad România
Utilizați o metodă de livrare care necesită un număr de contact? Luați legătura cu echipa noastră de asistență pentru clienți, care vă va ajuta în acest caz.

* Metoda de ambalare și de livrare pe care o utilizați trebuie să fie sigură. Nu acceptăm și nu răspundem pentru produse deteriorate sau pierdute în drum către noi.
Pasul 4 Vă rugăm să-i acordați ceva timp, poate dura până la 10 zile lucrătoare din ziua în care ați trimis coletul către noi pentru a fi livrat și procesat în punctul nostru de colectare.

Apropo, ați plătit pentru comanda dvs. cu plata ramburs? Vă rugăm să ne contactați la contact@eyerim.ro între timp și să ne comunicați informațiile dvs. de cont bancar, astfel încât să putem face procesul de rambursare fără probleme și să vă recuperați banii cât mai curând posibil.
Pasul 5 De îndată ce am primit returul și l-am inspectat în depozitul nostru, vă vom trimite un e-mail pentru a vă anunța.
Imediat după aceea, va fi inițiată rambursarea integrală. Rețineți că este nevoie de 2 până la 5 zile lucrătoare până când fondurile dvs. vor fi vizibile în contul dvs. bancar în funcție de metoda dvs. de plată, de tipul contului sau de politica băncii dvs.

Plată, promoții și vouchere

  • Cum pot plăti?

    Plățile online pe site-ul Eyerim se fac simplu și rapid. Securitatea datelor dv. este foarte importantă pentru noi. Toate tranzacțiile online sunt procesate printr-un gateway de plată criptat și folosim sisteme suplimentare de securitate și de prevenire a fraudei.

    Puteți să utilizați oricare din tipurile de plată enumerate mai jos
    :

      • Card de credit / Card de debit
      • Plată la livrare

  • Cum pot folosi un cod de reducere?

    Trebuie să introduceți codul de reducere exact așa cum v-a fost furnizat, fără spații între cuvinte sau litere. Introduceți codul în căsuța "Cod de reducere" din coșul dv., la fel ca în exemplul de mai jos:
    how to use discount voucher

    După ce ați introdus codul, apăsați pe butonul "FOLOSEȘTE" și veți aplica codul la comanda dvs. După ce codul a fost aplicat, veți vedea valoarea discountului, iar suma totală a comenzii se va modifica pentru a reflecta reducerea.
    how to use discount voucher

    Trebuie să introduceți codul de reducere înainte să apăsați butonul CONTINUAȚI, deoarece codul nu poate fi aplicat mai târziu.

  • De ce nu funcționează codul de reducere?

    Dacă codul de reducere nu funcționează, vă rugăm să verificați următoarele: 

    • Puteți folosi un singur cod de reducere pentru fiecare comandă.
    • Fiecare cod de reducere se supune unor termeni și condiții. Fiecare cod are un termen de valabilitate, iar unele coduri pot fi folosite doar pentru anumite produse. Termenii și condițiile fiecărui cod pot fi găsite direct pe site sau în e-mail-ul în care ați primit codul. 


    Dacă în continuare codul de reducere nu funcționează, vă rugăm să contactați echipa noastră de suport clienți, oferindu-le cât mai multe detalii despre această problemă.

  • Pot să folosesc iar codul de reduceri după ce anulez sau returnez o comandă?

    Dacă folosiți un cod de reducere, iar apoi anulați sau returnați comanda respectivă, puteți aplica același cod de reducere la următoarea comandă doar dacă:

    • Valabilitatea codului de reducere nu a expirat
    • Codul este valid pentru produsul dorit

    Nu puteți folosi din nou coduri de reduceri care sunt valabile doar pentru prima comandă sau coduri cu termeni de utilizare care nu se aplică produsului/produselor din coșul dv.

  • De ce nu pot alege plata la livrare?

    Încercăm întotdeauna să oferim clienților noștri diferite opțiuni de plată, iar plata la livrare este una dintre ele.

    Dacă constatați că nu puteți alege plata la livrare pentru comanda dv., vă rugăm să verificați următoarele:
    • Nu puteți alege plata la livrare pentru comenzi care includ lentile pentru ochelari de vedere cu prescripție medicală.
    • Din motive de securitate, plata la livrare nu este disponibilă pentru comenzile cu valoare mai mare de 950 RON.

  • Nu am primit codul de reducere de bun venit după ce m-am înscris la newsletter

    Ar trebui să primiți codul de bun venit imediat după ce v-ați înscris la newsletter. 

    Dacă nu ați primit reducerea de bun venit, vă rugăm să verificați următoarele:

    • Verificați folderul Spam sau Bulk din mail - este posibil ca mail-ul cu codul de reducere să fi ajuns acolo. 
    • Asigurați-vă că nu ați introdus greșit adresa dv. de e-mail atunci când v-ați înscris. Cel mai rapid mod de a verifica acest lucru este să vă înscrieți din nou și să așteptați pe mail codul de bun venit.

    Dacă nici în acest caz, nu veți primi codul de reducere de bun venit, vă rugăm să ne contactați și să ne oferiți cât mai multe detalii pentru a vă putea ajuta.

  • Pot plăti în rate?

    Plata în rate nu este posibilă pentru cumpărăturile efectuate la Eyerim. 

  • Pot utiliza mai multe coduri de reducere simultan?

    Doriți să folosiți un cod de reducere pentru comanda dv.? Puteți folosi doar unul singur pentru fiecare comandă.

    Puteți afla AICI mai multe informații despre cum puteți folosi un cod de reducere pe site-ul nostru. 

  • Am uitat să aplic codul de reducere, ce pot face?

    Codul de reducere trebuie introdus și folosit după ce ați adăugat produsul în coș, înainte să apăsați butonul CONTINUĂ. 

    Dacă doriți să aplicați un cod de reducere la o comandă plasată, dar care este încă în procesare, aceasta trebuie anulată. Apoi trebuie să plasați o nouă comandă și desigur să nu uitați să folosiți codul de reducere. Pentru mai mult informații despre anulare, click AICI.

  • Cum pot primi un cod de reducere?

    Codurile de reducere sunt deseori disponibile pe site-ul nostru. Se întâmplă de multe ori să oferim promoții pe termen lung pentru anumite mărci sau branduri, pentru lentile pentru ochelari de vedere cu prescripție medicală sau pentru anumite colecții exclusiviste.

    Dacă doriți să primiți un discount, trimitem în fiecare lună coduri de reducere clienților care sunt abonați la newsletter. Uneori, veți găsi un cupon de reducere pe Facebook sau pe un banner de pe site-ul nostru. 

  • Pot să cumpăr fără TVA?

    Eyerim își vinde produsele direct publicului și clienților săi. Așadar. achiziționarea produselor fără TVA nu este posibilă. 

Întrebări

  • Este posibil să returnez ochelarii pe care i-am primit?

    Da, desigur. Datorită politicii noastre de returnare de 30 de zile, cumpărărați fără riscuri.

    În cazul în care produsul pe care l-ați comandat nu corespunde așteptărilor dvs. sau nu se potrivește, îl puteți trimite înapoi la noi în termen de 30 de zile de la primirea acestuia.

    Pentru a vedea Ghidul de returnare, faceți click aici

  • Cum returnez produsul cumpărat?

    Precum totul pe eyerim este explicat, returul este extrem de ușoar și simplu. Tot ce trebuie să faceți este să împachetați cu atenție produsul, ideal în același ambalaj pe care l-ați primit și să îl trimiteți la adresa:

      eyerim - Shopsupport s.r.o
      Str. Nicolae Balcescu, nr. 104
      315500, Nădlac jud. Arad
      România

    Pentru a vedea întregul ghid de returnare pas cu pas, clic aici

  • Care este politica dvs. generală de returnare?

    Dacă doriți să returnați un element defect sau care nu este pe măsura dvs., vă rugăm să faceți click aici pentru a vă putea ajuta cu acest proces. Dacă aveți nevoie de un nou formular de returnare, vă rugăm să faceți click aici.

    Doriți să faceți returul unui produs? Nici o problemă!
    • Puteți returna orice produs pentru a vă recupera banii, în termen de 30 de zile de la primirea comenzii.
    • Dacă doriți o altă dimensiune sau culoare, vă rugăm să returnați articolul nedorit și să plasați o nouă comandă.
    • Nu este nevoie să ne anunțați că returnați un produs, ci trebuie doar să completați formularul de returnare din interiorul coletulul și să-l plasați în interiorul coletului de returnare.
    • Vă vom restitui suma achitată pentru produsul dvs., inclusiv articolele ce au avut reduceri, iar rambursul o să fie făcut prin aceeași formă prin care ați achitat dvs.
    • Nu putem rambursa costul pieselor care sunt personalizate în funcție de cerințele individuale. Pentru ochelari de prescripție comandați cu lentile, putem rambursa numai costul ramelor.
    • Bunurile sunt responsabilitatea dvs. până când ajung în depozitul nostru, așa că asigurați-vă că sunt ambalate corespunzător și că nu se pot deteriora pe drum!
    • Produsul trebuie returnat în ambalajul său original care conține carcasa și toate accesoriile pe care le-ați primit, toate etichetele de autenticitate și sigiliile producătorului trebuie atașate obligatoriu.
    • În cazul puțin probabil, ca un element să ne fie returnat într-o condiție necorespunzătoare sau în afara politicii de returnare de 30 de zile, este posibil să fie necesar să-l trimitem înapoi.
    • Nu suntem responsabili pentru niciun produs care ne-a fost returnat din greșeală. Dacă doriți ca acesta să vă fie returnat, vă putem solicita să acoperiți costul de livrare.
    • În funcție de opțiunile disponibile în țara dvs., veți fi responsabil pentru costul returnării oricărui produs.
    • Metoda de ambalare și de livrare pe care o utilizați trebuie să fie sigură. Nu acceptăm produse deteriorate sau să riscăm ca acestea să se piardă în drum spre noi. Vă rugăm să obțineți dovada returului.

    Pentru a vedea Ghidul de returnare, faceți click aici

  • Cum să completez formularul de returnare?

    Este simplu, urmați instrucțiunile din formular, asigurându-vă că ați scris totul corect, vom avea nevoie de aceste detalii pentru a procesa returul dvs. Odată ce ați completat toate aceste detalii, introduceți formularul în colet cu produsul pe care-l returnați.

    Iată un exemplu rapid așa cum ar trebui să fie făcut: 
    how to use discount voucher

  • Pot să returnez un produs și să-l schimb cu un altul, în loc să primesc banii?

    Nu vă putem oferi un schimb pentru produsele returnate, iar toate produsele returnate vor fi automat anulate și rambursate.

    Dacă doriți să comandați o altă dimensiune, culoare sau un model complet diferit, tot ce trebuie să faceți este să plasați o nouă comandă pe site-ul nostru. 

  • Îmi veți rambursa și taxele de livrare dacă returnez un produs?

    Dvs. trebuie să suportați costul returnării produsului. Cu toate acestea, costurile de returnare vor fi rambursate în anumite circumstanțe, de exemplu dacă primiți un produs incorect sau defect.

    Din nefericire, suntem, de asemenea, în imposibilitatea de a rambursa costul pieselor care sunt personalizate în funcție de cerințele individuale. Pentru ochelarii de vedere comandați cu lentile de prescripție personalizate, putem rambursa doar costul ramelor. 

  • Îmi returnați și costul lentilelor prescrise?

    Din păcate, suntem, de asemenea, în imposibilitatea de a rambursa costul pieselor care sunt personalizate în funcție de cerințele individuale. Pentru ochelarii de vedere comandați împreună cu lentile de prescripție personalizate, nu putem rambursa decât costul ramelor.

    Dacă doriți să vă păstrați lentilele, vă vom trimite returul la laboratorul nostru optic pentru a detașa lentilele de prescripție medicală intr-o manieră profesională și pentru a vi le trimite înapoi. Cu toate acestea, vă sfătuim cu tărie să nu reutilizați aceste lentile cu alte rame deoarece acestea sunt personalizate pentru o ramă specifică și vă pot afecta vederea odată utilizate cu diferite dimensiuni sau mărimi ale altor rame.

    NOTĂ: Noi nu suntem în măsură să vă restituim costul lentilelor cu prescripție după ce plasați comanda la noi, chiar și în cazurile în care comanda dvs. nu a fost încă livrată la dumneavoastră.

  • Ați primit deja returul meu?

    Odată ce ați returnat produsul, se așteaptă primirea acestuia unde o să fie inspectat de către noi și acest proces poate dura până la 10 zile lucrătoare din clipa în care l-ați expediat.

    Vă rugăm unde se poate, să vă asigurați că ați obținut dovada de expediere al coletului dvs. și păstrați-o în siguranță până când returul a fost procesat, astfel încât să puteți urmări călătoria acestuia până când ajunge la noi.

  • Am returnat un produs și a fost rambursat incorect.

    Ne pare foarte rău dacă am făcut o greșeală. Vă rugăm să contactați echipa noastră de suport pentru clienți, pentru a vă putea rezolva această problemă.

    Cu toate acestea, vă rugăm să rețineți că nu suntem în măsură să vă returnam suma pentru lentilele cu prescripție medicală și comisionul de la curierat pentru plata la livrare. 

  • Ce se întâmplă dacă am uitat să includ formularul de returnare în colet?

    Ați uitat să includeți formularul de returnare în coletul dvs.? Nu vă faceți griji - Echipa noastră de Logistică vă va identifica comanda cel mai probabil după numele dvs., astfel încât să știm că acel colet vă aparține.

    Odată ce comanda dvs. a fost procesată și inspectată de către noi, vă vom trimite un e-mail pentru a vă anunța că totul este în regulă și că puteți retrage suma în următoarele zile. 

  • Când o să primesc suma pe produsul returnat?

    Odată ce am inițiat rambursarea, acest proces necesită între 2 până la 5 zile lucrătoare pentru a putea vizualiza tranzacția în contul dvs. bancar. Cu toate acestea, acest proces poate varia în funcție de cardul de credit, de tipul contului și de politica băncii dvs.

  • Am primit un produs defect sau deteriorat, ce trebuie să fac?

    Ne pare foarte rău dacă vi se întâmplă acest lucru vreodată. Facem tot posibilul pentru a preveni o astfel de situație și vrem să rezolvăm orice fel de problemă cu produsele defecte imediat.

    De îndată ce descoperiți o defecțiune, contactați echipa noastră de suport pentru clienți cu:

    •numărul dvs. de comandă
    •numele/codului produsului cu defect
    •o descriere a defecțiunii plus fotografii

    Odată ce primim produsul deteriorat sau defect, vă vom rambursa costul cheltuielilor dvs. de expediere și vă vom trimite un produs nou de înlocuire / vă vom restitui banii cât mai repede posibil .

  • Pot să returnez un produs personal?

    În prezent, nu putem procesa returnări personale. Urmați ghidul nostru de returnare și expediați produsul către noi prin intermediul Poștei Române sau al oricărei companii de curierat la alegere.

    Vă vom trimite un e-mail odată ce echipa noastră de returnare procesează pachetul dvs. și vă va inspecta coletul.

  • Am plătit ramburs la livrare, cum primesc rambursul?

    Noi inițializăm toate rambursurile în format electronic. Dacă ați plasat comanda folosind metoda de plată ramburs la livrare și returnați un produs, vă rugăm să ne contactați la contact@eyerim.ro între timp și să ne comunicați următoarele:

    • IBAN și Swift-ul băncii
    • Numele complet al titularului de cont
    Adresa dvs. ( adresa ce aparține contului bancar)
    Numele companiei de Curierat și codul de urmărire al coletului (AWB)

    Imediat ce produsul dvs. ajunge la noi, vă vom anunța și rambursarea va fi emisă instantaneu. 

  • Cum pot aplica garanția mea de 2 ani?

    Pentru a evalua dacă defectul este în garanție, vă rugăm să ne furnizați imagini cu acesta și o mică descriere a erorii la adresa noastră de mail contact@eyerim.ro și vă vom apela imediat pentru a rezolva acest caz.

    Odată ce produsul dvs. ajunge la noi, îl vom trimite producătorului pentru verificarea garanției. Rețineți că acest proces poate dura până la 30 de zile din clipa expedierii către furnizor.

    În cazul în care defectul este acoperit de garanția *, îl vom înlocui cu o pereche perfectă și o vom livra gratuit. Dacă nu doriți înlocuirea sau produsul nu mai este disponibil, vă vom returna suma completă. Rețineți că, în cazul elementelor pe care nu le avem în prezent la dispoziție, este posibil să dureze mai mult până când vă vom trimite noul produs.* Garanția acoperă toate defectele de fabricație fără excepție.

    Garanția nu acoperă deteriorarea ramelor sau a lentilelor cauzate de uzură obișnuită zilnică (de exemplu, zgârieturi) și vătămări cauzate de utilizarea necorespunzătoare a produsului sau de accident. 

  • Cum pot obține un formular de returnare?

    Nu ați găsit formularul de returnare? Nu vă faceți griji, puteți printa unul nou aici.

    Doar urmați instrucțiunile din formular, asigurându-vă că ați scris totul corect. Vom avea nevoie de aceste detalii pentru a procesa returul. Odată ce l-ați completat, puneți formularul în colet împreună cu produsul și accesoriile primite. 

SUPORT CLIENȚI

Agenți noștri de suport clienți sunt aici în fiecare zi lucrătoare. Îți citim toate mesajele și îți răspundem în maxim 24 de ore.

+40 316 308 201 Luni-Vineri, 8:00 — 16:00


Notă Dragi clienți, vă anunțăm că zilele cuprinse între 10 și 13 aprilie sunt zile nelucrătoare în compania noastră.
În această perioadă, liniile telefonice sunt închise. Vom reveni după data de 14 aprilie.
Vă mulțumim pentru înțelegere!

Adresă de returnare:

eyerim - Shopsupport s.r.o
Str. Nicolae Balcescu, nr. 104
315500, Nădlac jud. Arad
România

Sediu social:

eyerim s.r.o
Brezová 2055/22
Spišská Nová Ves 
052 01, Slovensko

COMPANY ID: 47 970006
VAT EU: SK2024164153

Companie înregistrată la
Registrul Comerțului de pe lângă
Tribunalul Košice, secțiunea Sro,
insert 36601/V.

Produse, mărci și stocuri

  • Îmi puteți da mai multe informații despre produsele dv?

    În acest moment, pe site-ul nostru sunt informații utile despre toate produsele, inclusiv:
    • Caracteristicile produsului
    • O descriere detaliată a fiecărui produs
    • Mai multe fotografii ale produsului
    • Indicații despre cum să alegeți dimensiunea potrivită pentru dv.

    Există o secțiune pentru fiecare produs, în care puteți găsi detalii despre materialul de fabricație, culori disponibile și informații despre dimensiunile exacte ale ramelor.

    De asemenea, ghidul nostru de mărimi pentru fiecare produs vă poate ajuta să aflați ce dimensiune ar trebui să se potrivească feței dumneavoastră.

  • Cum pot găsi un produs sau o anumită marcă pe site?

    Știți exact ceea ce căutați? Introduceți codul produsului în bara de căutare din partea de sus a paginii și apăsați tasta Enter. Sistemul nostru va afișa produsul dorit. 

    De asemenea, puteți căuta pe categorii de produse folosind filtrele din partea de sus a paginii și să căutați doar ochelari de soare, ochelari de vedere sau ochelari de schi. Puteți selecta tipul de produs pe care îl doriți în funcție de sex, brand, forma ramelor sau disponibilitatea produsului.

    Avem, de asemenea, o listă completă a mărcilor pe care vi le oferim. În acest moment, avem disponibile peste 80 de branduri și aproximativ 20.000 de ochelari de soare, ochelari de vedere și ochelari de schi!

    Ați găsit ceea ce căutați? Adăugați produsul în coșul de cumpărături și apoi urmați instrucțiunile de pe ecran pentru a face comanda. 

  • Cum pot folosi oglinda magică?

    Oglinda noastră magică vă va revoluționa complet modul prin care vă alegeți și cumpărați ochelari online. Este foarte simplu s-o folosiți! Alegeți perechea preferată de ochelari, apăsați pe butonul oglinda magică (Magic Mirror) din colțul din dreapta jos al imaginii și porniți camera web sau încărcați orice poză cu dv! 

    Pentru a vedea toate produsele noastre pentru care puteți folosi oglinda magică, apăsați AICI.

    Nu toate articolele de pe site-ul nostru sunt disponibile în acest moment pentru a le putea proba cu ajutorul oglinzii magice. Dar numărul lor se mărește în fiecare lună! 

  • Aveți un magazin fizic?

    La eyerim, vă stăm la dispoziție non-stop online, astfel că nu o să ne găsiți în mall-ul din orașul dv.

    Oferta noastră variată de peste 20.000 de produse este concepută sub deviza - "totul sub un singur acoperiș". De la ochelarii preferați ai tuturor timpurilor ca Ray-Ban până la colecțiile lucrate manual ale producătorilor independenți, de la rame sport funcționale până la produse de lux de designer - noi vă aducem sute de articole noi și cele mai recente colecții de ochelari în fiecare săptămână, alături de ultimele știri și sfaturi prin intermediul blogului nostru.

    Nu trebuie să vă faceți griji în privința orei de închidere a magazinului nostru - el este deschis tot timpul pentru dv! Este suficient să intrați în magazinul eyerim de pe canapeaua sufrageriei dv. și puteți începe să vă faceți cumpărăturile.

    Transportul este gratuit în toate țările Uniunii Europene, iar datorită politicii noastre de returnare în termen de 30 de zile, faceți cumpărături fără risc. Toate produsele noastre sunt 100% originale și au o garanție de 2 ani. 

  • Pot cumpăra un produs care nu se află în acest moment pe site?

    Oferta noastră este actualizată în mod constant în funcție de disponibilitatea și stocul furnizorilor noștri. Totuși, acest lucru înseamnă și că multe produse dispar de pe site-ul nostru, în special în timpul verii și sunt înlocuite de altele din colecții mai recente. Din fericire, lucrăm direct cu liderii din industria ochelarilor și vă aducem în fiecare lună sute de produse noi din cele mai vândute și cele mai recente colecții de ochelari! 

  • Știți cumva când va redeveni disponibil un produs care nu se află acum pe stoc?

    Pe măsură ce noile colecții le înlocuiesc pe cele vechi, procesul de producție pentru unele articole se încheie pentru a face loc celor noi. De aceea, nu vă putem spune dacă un produs indisponibil o să revină în stoc sau când se va întâmpla acest lucru. 


    Pentru a găsi un produs asemănător cu cel dorit, trebuie să alegeți o categorie de produse care vă interesează. De exemplu, puteți alege categoria ochelari de soare, iar apoi să folosiți filtrele din partea stângă a paginii noastre. Puteți găsi produsul dorit pe baza culorii lentilelor, a formei ramelor, a materialelor folosite sau a altor caracteristici speciale. 

  • Ochelarii pe care-i vindeți sunt autentici?

    Da, fără nici cea mai mică îndoială.

    Toate produsele vândute de către eyerim sunt 100% originale. Fiecare model este livrat în ambalajul lui original împreună cu toate accesoriile. Dacă este furnizat de manufacturor, certificatul de autenticitate va fi de asemenea inclus în pachet.

    eyerim este un reseller oficial al lui Ray-Ban și toate celelalte mărci enumerate pe site-ul nostru. Lucrăm direct cu liderii din industria ochelarilor, cum ar fi Luxottica sau Safilo, care au produs mărci cum ar fi Ray-Ban, Oakley, Prada, Tommy Hilfiger, Michael Kors și multe altele de mai multe decenii în Italia. Aflați mai multe.

    Mai mult decât atât, echipa noastră se ocupă de ochii oamenilor din întreaga Europă de peste 4 ani, oferind ochelari de soare și ochelari de vedere de la peste 80 de mărci de renume mondial și acest lucru, credem noi, că nu ar fi posibil dacă vă ofeream produse false, nu? La eyerim, lucrăm din greu pentru a livra 100% satisfacție și vă promitem doar servicii de calitate, standarde ridicate și servicii excelente pentru toți cumpărătorii noștri. 

  • Voi primi un toc și o cârpă de curățare împreună cu ochelarii pe care-i doresc?

    Fiecare produs pe care-l cumpărați de pe eyerim este expediat în ambalajul său original, împreună cu toate accesoriile furnizate de către producător.

    Majoritatea mărcilor și colecțiilor includ tocul de protecție dur sau moale și cârpă de curățat în ambalajul original. Cu toate acestea, anumite articole pot include un husă textilă, care în același timp servește drept tocul de protecție și o cârpă de curățare, datorită naturii sale din microfibre.

    De asemenea, nu putem determina culoarea sau tipul carcasei în care vor fi livrați ochelarii. Acest lucru este strict determinat de producător. 

  • Unde pot găsi o listă cu toate mărcile pe care le oferiți?

    Suntem mândri să vă oferim ochelari de soare, ochelari de vedere și ochelari de schi de la peste 80 de branduri de renume la nivel mondial. Puteți vedea o listă completă a tuturor mărcilor pe care le stocăm, făcând click aici.


  • Îmi poți spune dacă o să primiți un produs înapoi în stoc?

    În prezent, nu avem posibilitatea de a vă anunța când un produs revine în stocul nostru după ce a fost scos de pe website.

    Expedierea rapidă a produselor este importantă pentru noi și încercăm întotdeauna să păstrăm cele mai populare articole din stocul nostru pentru dvs.. Cu toate acestea, dacă vedeți un produs pe site-ul nostru, care este disponibil, dar nu este în stoc, vom încerca, desigur, să vă asigurăm cea mai rapidă livrare posibilă. În acest caz, timpul estimat de livrare este întotdeauna calculat pe pagina produsului chiar lângă imaginea produsului. 

  • Unde pot găsi ghidul despre dimensiuni?

    Noi nu ne dorim niciodată să vă trimitem ochelari ce nu vi se potrivesc în mod corespunzător, așa că avem ghidurile noastre rapide disponibile pe toate paginile noastre cu produse. Doar faceți click pe" Dimensiuni" căsuța de mai jos a imaginii și încercați trucul nostru de a afla mărimea cu un card de credit. Am menționat întotdeauna, pentru marea majoritatea a oamenilor, M-ul este mărimea potrivită. Este foarte probabil că va fi și mărimea potrivită pentru dumneavoastră.

    Există și alte modalități de a vă asigura că alegeți dimensiunea potrivită:
    • Verificați dimensiunea ochelarilor pe care-i dețineți în prezent
    • Măsurați singur rama dumneavoastră
    • Încercați oglinda magică

    Vreți să știți mai multe? Click aici.

  • De unde știu că mi se vor potrivi ochelarii?

    Cunoașterea doar a câtorva reguli de bază face ca alegerea perechii potrivite să fie atât de incitantă și fără efort.

    Oferim filtre de căutare diferite pentru a restrânge selecția, dar cel mai important factor de luat în considerare este forma feței dumneavoastră:

    Fețele rotunde sunt de obicei la fel de largi precum sunt înalte, cu o linie rotunjită a maxilarului și pomeți rotunzi. Obrajii sunt plini și mai largi decât fruntea. Vă recomandăm cadre dreptunghiulare, în mod ideal cu linii puternice, pentru a vă înmuia obrazul. Ramele semi-rim sunt o alegere excelentă pentru a vă lărgi vizual fața.

    Fețele pătrate au pomeții, fruntea și maxilarul de aceeași lățime. Ar trebui să încercați cadre rotunde, cadre ovale sau cadre de tipul ochi de pisică care vă vor înmuia fălcile. Dacă căutați o ramă dreptunghiulară, asigurați-vă că are muchiile rotunjite. Dacă aveți o față mai lungă decât este largă (aveți fruntea lungă, pomeții proeminenți și maxilarul rotunjit), ar trebui să încercați ramele cu o acoperire maximă din partea lentilelor. Ramele de dimensiuni mari sunt o alegere excelentă pentru dvs. Acest lucru va da iluzia unei lățimi suplimentare a feței și va ajuta la ruperea lungimii feței

    Fețele cu formă de inimă, cunoscute ca și fețe cu formă triunghiulară, se caracterizează printr-o frunte largă și bărbie mică. Alegerea dvs. ar trebui să fie rame pătrate sau rame dreptunghiulare pentru a echilibra caracteristicile faciale. Ramele rotunde și ovale se potrivesc acestui tip de față.

    Fețele ovale au pomeți puțin mai largi decât fruntea și bărbia, asemănătoare cu forma unui ou. Fețele ovale sunt considerate a fi forma perfectă și ar trebui să poată purta cele mai multe stiluri de rame. Sunteți liberi să experimentați diferite forme. Un factor important este dimensiunea.

  • Ce trebuie să știu dacă vreau să comand online ochelari de vedere cu prescripție medicală?

    Există câțiva termeni de bază pe care îi veți găsi pe site-ul nostru atunci când comandați lentile cu prescripție. Iată o scurtă descriere a tuturor acestora mai jos:

    Sfera (SPH) reprezintă puterea de prescripție din dioptrii. Sfera indică câtă putere de mărire trebuie furnizată de lentilele dvs. pentru a vă corecta viziunea.

    Cilindrul (CYL) este cantitatea de energie a lentilei necesară pentru corectarea astigmatismului. Astigmatismul este o afecțiune în care corneea dvs. are forma neregulată, ceea ce determină încețoșarea vederii. Dacă nu este indicată nicio putere de cilindru în prescripția pentru ochelari, nu aveți niciun astigmatism și ar trebui să lăsați aceste casete goale sau cu zero atunci când comandați.

    Axa indică gradul și direcția astigmatismului. Dacă nu este indicată nicio putere de cilindru în prescripția dvs., nu aveți niciun astigmatism și ar trebui să lăsați aceste casete goale atunci când comandați.

    Distanța distantă (DP) este distanța dintre centrele pupilelor dvs., exprimată în milimetri. Distanța pupilară este utilizată pentru a alinia lentilele pe centrul pupilelor pentru o claritate perfectă. Aveți probleme cu găsirea valorii DP în prescripție? Utilizați rigla noastră pentru măsurarea Distanței Pupilare.

    În cazul în care ceva nu este clar pentru dvs., vă rugăm să contactați echipa noastră de suport pentru clienți utilizând una dintre opțiunile de contact de mai jos și vom reveni cât mai curând posibil.

  • Ochelarii vin cu o garanție?

    Da, la eyerim, oferim propria noastră perioadă de garanție de 2 ani pentru toate produsele.

    Fiecare producător definește garanția într-un mod diferit. Unele mărci sunt acoperite pentru doar 6 luni, în timp ce altele până la 24. Există mii de condiții diferite, definiții și restricții geografice. La eyerim, vrem ca dvs. să nu mai aveți de
    a face cu acestea. De aceea oferim propria noastră perioadă de garanție de 2 ani - fără obligații.


    Garanția acoperă toate defectele de fabricație * fără excepție. Garanția nu acoperă deteriorarea ramelor sau a lentilelor cauzate de uzura obișnuită zilnică (de exemplu, zgârieturi) și vătămările cauzate de utilizarea necorespunzătoare a produsului sau un accident.

    * Defectele de fabricație sunt defecte care rezultă din procesul de fabricație și neconformitatea cu standardele producătorului stabilite pentru produsul respectiv (balamale defecte, decolorare etc.). Defectele de fabricație nu includ defectele de proiectare care sunt atribuite mai degrabă designului produsului decât procesului de fabricație. 

  • Oferiți o reducere pentru cumpărarea a mai multor produse?

    Deoarece suntem un comerciant exclusiv online și un distribuitor oficial al tuturor mărcilor de pe www.eyerim.ro, vindem direct către public - prin urmare, nu oferim en-gros.

  • Oferiți părți de schimb cum ar fi părți ale ramelor sau lentile?

    Toți ochelarii de soare, ochelarii de vedere sau ochelarii de schi al căror ambalaj original include orice piesă de schimb va fi livrat cu toate accesoriile menționate pe site.

    Cu toate acestea, eyerim, nu vinde nici un fel de piese de schimb, cum ar fi brațele ochelarilor, lentilele sau suporți nazali ca produse separate. 

  • Când începe perioada mea de garanție?

    Aceasta variază în funcție de metoda dvs. de plată.

    Dacă metoda de plată pe care ați selectat-o este plata la livrare, perioada de garanție începe odată ce comanda dvs. este livrată.

    Dacă ați ales una dintre următoarele modalități de plată (card de credit / debit, BitCoin etc.), perioada de garanție începe după ce plasați comanda. 

Retururi & Restituiri

  • Este posibil să returnez ochelarii pe care i-am primit?

    Da, desigur. Datorită politicii noastre de returnare de 30 de zile, cumpărărați fără riscuri.

    În cazul în care produsul pe care l-ați comandat nu corespunde așteptărilor dvs. sau nu se potrivește, îl puteți trimite înapoi la noi în termen de 30 de zile de la primirea acestuia.

    Pentru a vedea Ghidul de returnare, faceți click aici

  • Cum returnez produsul cumpărat?

    Precum totul pe eyerim este explicat, returul este extrem de ușoar și simplu. Tot ce trebuie să faceți este să împachetați cu atenție produsul, ideal în același ambalaj pe care l-ați primit și să îl trimiteți la adresa:

      eyerim - Shopsupport s.r.o
      Str. Nicolae Balcescu, nr. 104
      315500, Nădlac jud. Arad
      România

    Pentru a vedea întregul ghid de returnare pas cu pas, clic aici

  • Care este politica dvs. generală de returnare?

    Dacă doriți să returnați un element defect sau care nu este pe măsura dvs., vă rugăm să faceți click aici pentru a vă putea ajuta cu acest proces. Dacă aveți nevoie de un nou formular de returnare, vă rugăm să faceți click aici.

    Doriți să faceți returul unui produs? Nici o problemă!
    • Puteți returna orice produs pentru a vă recupera banii, în termen de 30 de zile de la primirea comenzii.
    • Dacă doriți o altă dimensiune sau culoare, vă rugăm să returnați articolul nedorit și să plasați o nouă comandă.
    • Nu este nevoie să ne anunțați că returnați un produs, ci trebuie doar să completați formularul de returnare din interiorul coletulul și să-l plasați în interiorul coletului de returnare.
    • Vă vom restitui suma achitată pentru produsul dvs., inclusiv articolele ce au avut reduceri, iar rambursul o să fie făcut prin aceeași formă prin care ați achitat dvs.
    • Nu putem rambursa costul pieselor care sunt personalizate în funcție de cerințele individuale. Pentru ochelari de prescripție comandați cu lentile, putem rambursa numai costul ramelor.
    • Bunurile sunt responsabilitatea dvs. până când ajung în depozitul nostru, așa că asigurați-vă că sunt ambalate corespunzător și că nu se pot deteriora pe drum!
    • Produsul trebuie returnat în ambalajul său original care conține carcasa și toate accesoriile pe care le-ați primit, toate etichetele de autenticitate și sigiliile producătorului trebuie atașate obligatoriu.
    • În cazul puțin probabil, ca un element să ne fie returnat într-o condiție necorespunzătoare sau în afara politicii de returnare de 30 de zile, este posibil să fie necesar să-l trimitem înapoi.
    • Nu suntem responsabili pentru niciun produs care ne-a fost returnat din greșeală. Dacă doriți ca acesta să vă fie returnat, vă putem solicita să acoperiți costul de livrare.
    • În funcție de opțiunile disponibile în țara dvs., veți fi responsabil pentru costul returnării oricărui produs.
    • Metoda de ambalare și de livrare pe care o utilizați trebuie să fie sigură. Nu acceptăm produse deteriorate sau să riscăm ca acestea să se piardă în drum spre noi. Vă rugăm să obțineți dovada returului.

    Pentru a vedea Ghidul de returnare, faceți click aici

  • Cum să completez formularul de returnare?

    Este simplu, urmați instrucțiunile din formular, asigurându-vă că ați scris totul corect, vom avea nevoie de aceste detalii pentru a procesa returul dvs. Odată ce ați completat toate aceste detalii, introduceți formularul în colet cu produsul pe care-l returnați.

    Iată un exemplu rapid așa cum ar trebui să fie făcut: 
    how to use discount voucher

  • Pot să returnez un produs și să-l schimb cu un altul, în loc să primesc banii?

    Nu vă putem oferi un schimb pentru produsele returnate, iar toate produsele returnate vor fi automat anulate și rambursate.

    Dacă doriți să comandați o altă dimensiune, culoare sau un model complet diferit, tot ce trebuie să faceți este să plasați o nouă comandă pe site-ul nostru. 

  • Îmi veți rambursa și taxele de livrare dacă returnez un produs?

    Dvs. trebuie să suportați costul returnării produsului. Cu toate acestea, costurile de returnare vor fi rambursate în anumite circumstanțe, de exemplu dacă primiți un produs incorect sau defect.

    Din nefericire, suntem, de asemenea, în imposibilitatea de a rambursa costul pieselor care sunt personalizate în funcție de cerințele individuale. Pentru ochelarii de vedere comandați cu lentile de prescripție personalizate, putem rambursa doar costul ramelor. 

  • Îmi returnați și costul lentilelor prescrise?

    Din păcate, suntem, de asemenea, în imposibilitatea de a rambursa costul pieselor care sunt personalizate în funcție de cerințele individuale. Pentru ochelarii de vedere comandați împreună cu lentile de prescripție personalizate, nu putem rambursa decât costul ramelor.

    Dacă doriți să vă păstrați lentilele, vă vom trimite returul la laboratorul nostru optic pentru a detașa lentilele de prescripție medicală intr-o manieră profesională și pentru a vi le trimite înapoi. Cu toate acestea, vă sfătuim cu tărie să nu reutilizați aceste lentile cu alte rame deoarece acestea sunt personalizate pentru o ramă specifică și vă pot afecta vederea odată utilizate cu diferite dimensiuni sau mărimi ale altor rame.

    NOTĂ: Noi nu suntem în măsură să vă restituim costul lentilelor cu prescripție după ce plasați comanda la noi, chiar și în cazurile în care comanda dvs. nu a fost încă livrată la dumneavoastră.

  • Ați primit deja returul meu?

    Odată ce ați returnat produsul, se așteaptă primirea acestuia unde o să fie inspectat de către noi și acest proces poate dura până la 10 zile lucrătoare din clipa în care l-ați expediat.

    Vă rugăm unde se poate, să vă asigurați că ați obținut dovada de expediere al coletului dvs. și păstrați-o în siguranță până când returul a fost procesat, astfel încât să puteți urmări călătoria acestuia până când ajunge la noi.

  • Am returnat un produs și a fost rambursat incorect.

    Ne pare foarte rău dacă am făcut o greșeală. Vă rugăm să contactați echipa noastră de suport pentru clienți, pentru a vă putea rezolva această problemă.

    Cu toate acestea, vă rugăm să rețineți că nu suntem în măsură să vă returnam suma pentru lentilele cu prescripție medicală și comisionul de la curierat pentru plata la livrare. 

  • Ce se întâmplă dacă am uitat să includ formularul de returnare în colet?

    Ați uitat să includeți formularul de returnare în coletul dvs.? Nu vă faceți griji - Echipa noastră de Logistică vă va identifica comanda cel mai probabil după numele dvs., astfel încât să știm că acel colet vă aparține.

    Odată ce comanda dvs. a fost procesată și inspectată de către noi, vă vom trimite un e-mail pentru a vă anunța că totul este în regulă și că puteți retrage suma în următoarele zile. 

  • Când o să primesc suma pe produsul returnat?

    Odată ce am inițiat rambursarea, acest proces necesită între 2 până la 5 zile lucrătoare pentru a putea vizualiza tranzacția în contul dvs. bancar. Cu toate acestea, acest proces poate varia în funcție de cardul de credit, de tipul contului și de politica băncii dvs.

  • Am primit un produs defect sau deteriorat, ce trebuie să fac?

    Ne pare foarte rău dacă vi se întâmplă acest lucru vreodată. Facem tot posibilul pentru a preveni o astfel de situație și vrem să rezolvăm orice fel de problemă cu produsele defecte imediat.

    De îndată ce descoperiți o defecțiune, contactați echipa noastră de suport pentru clienți cu:

    •numărul dvs. de comandă
    •numele/codului produsului cu defect
    •o descriere a defecțiunii plus fotografii

    Odată ce primim produsul deteriorat sau defect, vă vom rambursa costul cheltuielilor dvs. de expediere și vă vom trimite un produs nou de înlocuire / vă vom restitui banii cât mai repede posibil .

  • Pot să returnez un produs personal?

    În prezent, nu putem procesa returnări personale. Urmați ghidul nostru de returnare și expediați produsul către noi prin intermediul Poștei Române sau al oricărei companii de curierat la alegere.

    Vă vom trimite un e-mail odată ce echipa noastră de returnare procesează pachetul dvs. și vă va inspecta coletul.

  • Am plătit ramburs la livrare, cum primesc rambursul?

    Noi inițializăm toate rambursurile în format electronic. Dacă ați plasat comanda folosind metoda de plată ramburs la livrare și returnați un produs, vă rugăm să ne contactați la contact@eyerim.ro între timp și să ne comunicați următoarele:

    • IBAN și Swift-ul băncii
    • Numele complet al titularului de cont
    Adresa dvs. ( adresa ce aparține contului bancar)
    Numele companiei de Curierat și codul de urmărire al coletului (AWB)

    Imediat ce produsul dvs. ajunge la noi, vă vom anunța și rambursarea va fi emisă instantaneu. 

  • Cum pot aplica garanția mea de 2 ani?

    Pentru a evalua dacă defectul este în garanție, vă rugăm să ne furnizați imagini cu acesta și o mică descriere a erorii la adresa noastră de mail contact@eyerim.ro și vă vom apela imediat pentru a rezolva acest caz.

    Odată ce produsul dvs. ajunge la noi, îl vom trimite producătorului pentru verificarea garanției. Rețineți că acest proces poate dura până la 30 de zile din clipa expedierii către furnizor.

    În cazul în care defectul este acoperit de garanția *, îl vom înlocui cu o pereche perfectă și o vom livra gratuit. Dacă nu doriți înlocuirea sau produsul nu mai este disponibil, vă vom returna suma completă. Rețineți că, în cazul elementelor pe care nu le avem în prezent la dispoziție, este posibil să dureze mai mult până când vă vom trimite noul produs.* Garanția acoperă toate defectele de fabricație fără excepție.

    Garanția nu acoperă deteriorarea ramelor sau a lentilelor cauzate de uzură obișnuită zilnică (de exemplu, zgârieturi) și vătămări cauzate de utilizarea necorespunzătoare a produsului sau de accident. 

  • Cum pot obține un formular de returnare?

    Nu ați găsit formularul de returnare? Nu vă faceți griji, puteți printa unul nou aici.

    Doar urmați instrucțiunile din formular, asigurându-vă că ați scris totul corect. Vom avea nevoie de aceste detalii pentru a procesa returul. Odată ce l-ați completat, puneți formularul în colet împreună cu produsul și accesoriile primite. 

Livrare și expediere

  • Care este timpul de livrare?

    Stocăm toate cele mai populare articole direct în depozitul nostru pentru a vă asigura că acestea pot fi livrate imediat către dvs. Aceste produse sunt ușor de recunoscut pe site - sunt marcate ca fiind " În stoc" și le putem expedia în 24 de ore către dvs.

    Restul sunt disponibile, dar nu în stocul nostru și le trimitem de obicei în termen de 11 zile lucrătoare. Timpul de livrare estimat pentru fiecare produs este menționat pe pagina produsului respectiv.

  • Pot urmări livrarea comenzii mele?

    Da, bineînțeles! Avem parteneri de încredere internaționali în întreaga Europă și comanda dvs. este livrată întotdeauna folosind un serviciu ce poate fi urmărit de către dvs.

    Odată ce comanda dvs. este expediată din depozitul nostru, veți primi un e-mail de confirmare a expedierii, împreună cu un cod de urmărire ce vă permite vizualizarea locației exacte a coletului. Pur și simplu dați click pe linkul de urmărire din acest e-mail pentru a vedea informațiile de urmărire actualizate. 

  • Starea comenzii mele este încă "în procesare", când va fi expediată?

    Dacă vă conectați la contul dvs. și starea comenzii este afișată ca fiind " în procesare ", înseamnă că suntem ocupați cu primirea produsului și pregătirea acestuia pentru expediere.

    În cazul în care comandați un element care nu se află momentan în stoc, acest status se poate afișat în comanda dvs. mai mult decât în mod normal. Timpul estimat de livrare se află în e-mailul de confirmare a comenzii și este afișat în zile lucrătoare (excluzând sfârșit de săptămână, sărbători, etc.)

    Odată ce comanda dvs. este expediată din depozitul nostru, veți primi un e-mail de confirmare a expedierii, împreună cu un cod de urmărire ce vă permite vizualizarea locației exacte a coletului. Pur și simplu dați clic pe linkul de urmărire din acest e-mail pentru a vedea informațiile de urmărire actualizate. 

  • Ce ar trebui să fac dacă codul meu de urmărire nu funcționează?

    În cazul anumitor servicii de livrare, este posibil să dureze 1 - 3 zile pentru ca informațiile de urmărire să fie disponibile.

    Dacă informațiile dvs. de urmărire nu au fost actualizate în această perioadă sau pachetul dvs. a rămas blocat, contactați echipa noastră de suport pentru clienți, pentru a vă putea ajuta în această situație. 

  • Este cu adevărat gratuit transportul?

    Da, eyerim oferă livrarea gratuită direct la ușa dvs. pentru toate produsele. Transportul este complet gratuit pentru toate țările Uniunii Europene.

    Deși, vă rugăm să rețineți că trebuie să suportați costul returnării produsului. 

  • De ce trebuie să plătesc taxa pentru plata la livrare?

    Vă rugăm să rețineți că plata la livrare nu este o taxă de expediere. Toate metodele de expediere (cu excepția expedierii Express) sunt gratuite.

    Pe de altă parte, plata la livrare este o metodă de plată prin care decideți să plătiți la sosirea comenzii dvs. În unele țări, pot fi percepute taxe pentru plățile în numerar. 

  • Cu ce companii de curierat colaborați?

    Avem parteneri de încredere internaționali în întreaga Europă, iar comanda vă este livrată întotdeauna folosind un serviciu ce poate fi urmărit și de dvs., bineînțeles, gratuit.

    Serviciul de livrare poate varia în funcție de metoda dvs. de plată sau de Țara de unde este achiziționat produsul și este întotdeauna prezentat în coșul dvs. de plată. În Romania, colaborăm în prezent cu următoarele companii de livrare: 
    Urgent Cargus și Fan Curier

  • Transportați și pe plan internațional?

    În prezent, nu putem procesa comenzi internaționale ci putem livra numai în Uniunea Europeană.

  • Se poate să-mi redirecționați coletul către o altă adresă?

    Datorită politicii generale, nu putem schimba adresa de livrare numai dacă comanda dvs. nu a fost încă expediată. Dacă doriți să vă actualizați adresa de livrare sau informațiile de contact în acest moment, vă rugăm să contactați echipa noastră de suport pentru clienți și să ne comunicați noua adresă de livrare.

    Dacă comanda dvs. a fost deja expediată, nu mai putem garanta nicio modificare și vă sfătuim să contactați compania de livrare care vă va livra coletul și să le cereți să redirecționeze pachetul la adresa dorită.

    Majoritatea transportatorilor livrează în timpul orelor normale de lucru și pot necesita o semnătură la primire, așa că sugerăm ca orice comandă să fie livrată la o adresă unde cineva va fi disponibil să o accepte. 

  • Ce se întâmplă dacă nu sunt acasă în cazul în care cei de la curierat vor să-mi livreze coletul?

    Majoritatea transportatorilor vă apelează în mod obișnuit sau lasă un mesaj text cu ora estimată a sosirii în avans. Dacă nu sunteți acasă în momentul în care comanda dvs. sosește, puteți să o reprogramați, de obicei, data și ora livrării sau să ridicați pachetul de la cel mai apropiat depozit al companiei de curierat.

    Politica de livrare variază de la curierat la curierat și de la țară la țară, prin urmare vă sfătuim să respectați instrucțiunile pe care le puteți primi de la partenerul nostru de livrare cu privire la schimbările de livrare.

  • Pot alege un anumit timp sau o anumită zi pentru livrare?

    Nu este posibil să vă oferim o oră și o dată exactă la care comanda dvs. va fi livrată. Vă prezentăm termenul de livrare estimat al comenzii la checkout și în e-mailul de confirmare a comenzii.

    Cu toate acestea, în cazul în care trebuie să amânați expedierea din anumite motive și comanda dvs. nu a fost livrată încă, vă rugăm să contactați echipa noastră de suport pentru clienți și să ne anunțați data la care doriți ca pachetul să vă fie livrat.

    Odată ce comanda dvs. este expediată din depozitul nostru, veți primi un e-mail de confirmare a expedierii, împreună cu un cod de urmărire ce vă permite vizualizarea locației exacte a coletului. Tot ce trebuie să faceți este să dați click pe linkul de urmărire din acel e-mail pentru a vedea informațiile de urmărire până la data actuală.

  • Pot să primesc comanda mea la adresa mea de lucru?

    Putem livra atât la adresa dvs. rezidențială, cât și la locul de muncă. Majoritatea transportatorilor livrează în timpul orelor normale de lucru și pot cere o semnătură la primire, așa că vă sugerăm ca această comandă să vă fie livrată la o adresă la care cineva va fi disponibil să o accepte.

  • Ce se întâmplă dacă nu preiau coletul?

    Majoritatea curierilor vă vor apela în mod obișnuit sau vă vor trimite un mesaj text cu ora estimată a sosirii în avans. Dacă nu sunteți acasă în momentul în care coletul dvs. sosește, puteți să reprogramați, de obicei, data și ora livrării sau să vă ridicați coletul la cel mai apropiat depozit al companiei de curierat.

    Dacă nu reușiți să colectați sau să ridicați pachetul în timpul necesar, acesta va fi expediat automat înapoi către depozitul nostru. Nu vă faceți griji, odată ce ajunge la noi, vom lua legătura cu dvs. și vom reține comanda în cazul în care veți fi încă interesați.

    Rețineți că o să putem expedia pachetul dvs. doar o singură dată, iar comanda dvs. va fi anulată automat după a doua încercare de livrare nereușită.

Tehnic

  • Cum mă pot abona la buletinul vostru de știri?

    Dacă decideți să vă înscrieți la buletinul nostru de știri, nu există șanse să pierdeți știrile noastre sau ultimele oferte.


    Cea mai ușoară modalitate de a vă înscrie este să mergeți în partea de jos a paginii noastre, să introduceți adresa dvs. de e-mail și asta este totul - v-ați înscris oficial pentru newsletter-ul nostru. În plus, dacă vă abonați aici, veți primi o reducere de bun venit.

  • Am probleme cu logarea în contul meu, ce este de făcut?

    Dacă intrați pe pagina noastră de conectare și primiți un mesaj care spune că adresa dvs. de e-mail sau parola este invalidă, urmați pașii de mai jos:

    Asigurați-vă că contul dvs. a fost creat cu succes atunci când ați încercat să vă înregistrați pentru prima dată - ar fi trebuit să primiți un e-mail de "Bun venit la eyerim". Dacă nu ați primit acest e-mail, ar putea însemna că ați greșit adresa de e-mail în timpul înregistrării și că contul dvs. nu a fost creat corect.
    •Vă rugăm să rețineți că nu trebuie să creați un cont dacă vă înscrieți pentru newsletterul nostru și că este necesară o înregistrare separată
    •Verificați din nou dacă utilizați aceeași adresă de e-mail și parola la care v-ați înregistrat.
    •Dacă nu vă puteți aminti parola, clic pe "Ați uitat parola?" link pe pagina de conectare. Introduceți adresa dvs. de e-mail și vă vom trimite un e-mail cu un link, ce vă va permite să resetați parola și să creați una nouă pentru contul dvs.
    •Dacă după aceea încă nu vă puteți conecta, contactați echipa noastră de asistență pentru clienți, oferindu-le cât mai multe detalii despre această problemă, inclusiv fotografii ale oricărui mesaj de eroare pe care îl primiți și ce ați făcut până acum.

  • Trebuie să creez un cont pentru a face cumpărăturile pe eyerim?

    Nu, nu.

    Veți primi întotdeauna fiecare actualizare a comenzii de la noi prin e-mail. Cu toate acestea, dacă vă înregistrați, achizițiile următoare vor fi rapide și ușor de terminat. Puteți edita adresa dvs. oricând, verifica comenzile din trecut, actualiza informațiile contului și puteți salva timp de fiecare dată când efectuați noi comenzi fără să fiți nevoit să introduceți din nou detaliile.

    Rețineți că orice modificare efectuată în detaliile contului dvs. nu vor reflecta comanda dvs. actuală, de ex. dacă actualizați adresa de livrare, aceasta va fi aplicabilă numai pentru următoarea comandă.

  • Cum mă dezabonez de la e-mailurile / buletinele voastre de știri?

    Dacă nu mai doriți să fiți abonat la newsletter-urile noastre, o puteți face pur și simplu prin click pe "Dezabonați" în interiorul buletinele de știri pe care le-ați primit recent.

    Dacă vă răzgândiți mai târziu și doriți să vă abonați din nou, puteți să vă abonați în același mod dar cu toate acestea, nu veți primi un alt cod de reducere de bun venit. 

  • Mi-am uitat parola, cum o pot reseta?

    Dacă v-ați uitat parola, este foarte simplu să reveniți în contul dvs.

    Accesați pagina de logare, click aici sau ce se află în colțul din dreapta al ecranului. Faceți click pe Ați uitat parola? și introduceți adresa dvs. de e-mail. Veți primi apoi un e-mail cu un link pentru resetarea parolei

  • Nu pot efectua plata cu card-ul pe site, ce ar trebui să fac?

    Ne pare rău dacă întâmpinați probleme încercând să efectuați plata cu cardul în timp ce efectuați o comandă.

    Verificați întotdeauna ca toate informațiile necesare în etapa de plată sunt corecte, cum ar fi numărul cardului, numele, adresa de e-mail, etc. Dacă întâmpinați în continuare probleme cu o anumită metodă de plată, cel mai simplu mod de a finaliza comanda dvs., dacă este posibil, este să alegeți o altă metodă din listă.

    Dacă totuși nu puteți plăti, contactați echipa noastră de suport pentru clienți, oferind cât mai multe detalii despre această problemă, inclusiv fotografii ale oricărui mesaj de eroare și ce ați făcut până acum. 

  • Nu am primit e-mail de confirmare a comenzii, este totul OK?

    Dacă nu găsiți confirmarea comenzii în adresa de e-mail, urmați pașii de mai jos:

    • Asigurați-vă că verificați secțiunea Spam sau Promoții din adresa dvs. de mail
    • Verificați dacă ați terminat corect plasarea comenzii (plata cu succes)

    Dacă tot nu puteți găsi confirmarea comenzii dvs., este posibil să fi greșit adresa dvs. de e-mail sau plata nu a fost procesată cu succes. Vă rugăm să contactați echipa noastră de suport pentru clienți, oferind cât mai multe detalii despre această problemă și vom încerca să o rezolvăm. 

eyerim collection

  • Care este intervalul estimat pentru livrarea ochelarilor de vedere eyerim collection?

    Intervalul estimat pentru livrarea ochelarilor de vedere eyerim collection este între 9 și 11 zile lucrătoare.

    Lentilele cu dioptrii vor fi pregătite imediat după ce finalizezi comanda pe site-ul eyerim. Când sunt finalizare lentilele și montate pe ramele alese, ochelarii de vedere vor pleca spre tine.

  • Ce include pachetul cu ochelarii de vedere eyerim collection?

    După ce comanzi ochelarii de vedere eyerim collection de pe website-ul nostru, vei primi un pachet care conține o husă rezistentă de culoare neagră, alături de o lavetă de curățare neagră și ochelarii de vedere pe care i-ai ales.

  • Este posibilă returnarea ochelarilor de vedere eyerim collection?

    Da, cu siguranță. Datorită politicii noastre de retur valabilă 30 de zile, cumpărăturile pe eyerim sunt fără riscuri.

    În cazul în care produsul comandat nu se ridică la nivelul așteptărilor tale sau nu ți se potrivește feței, îl poți trimite înapoi către noi în termen de 30 de zile după ce l-ai primit.

    Pentru a vedere Procedura de retur, clic aici.

  • Prețul lentilelor cu dioptrii este inclus în prețul final. Cum îmi returnați banii?

    Dacă te hotărăști să returnezi ochelarii de vedere eyerim collection, noi îți vom rambursa întreaga sumă. Chiar dacă lentilele au fost create special pentru tine și/sau au fost adăugate anumite filtre, îți vom returna prețul întreg pe care l-ai plătit. Simplu, fără riscuri!

    NOTĂ: Returnarea sumei întregi se aplică doar ochelarilor de vedere eyerim collection. În cazul în care alegi ochelari de vedere de la orice alt designer, îți vom returna doar suma aferentă ramei, pentru că lentilele cu dioptrii sunt personalizate pentru nevoile tale personale. 

  • Cum pot plăti comanda pentru produsul eyerim collection?

    Poți folosi orice tip de plată listat în continuare pentru ochelarii de vedere eyerim collection:

    • Card de credit

    Plățile online pe eyerim sunt rapide, iar noi punem accent pe securitate, așa că informațiile tale sunt în siguranță cu noi. Toate tranzacțiile sunt procesate printr-un portal encriptat și folosim elemente de securitate de ultimă generație și sisteme de prevenire a fraudei.



  • Se va emite o factură pentru comanda mea din eyerim collection?

    Fiecare comandă eyerim are anexată o factură, iar comenzile pentru eyerim collection nu sunt diferite. Vei găsi factură în email-ul de confirmare al comenzii, trimis când comanda pleacă spre tine. 

  • Ce tip de lentile cu dioptrii sunt incluse în prețul ramelor din eyerim collection?

    Toate lentilele sunt realizate cu tehnologia Hard Multi Xtra, care asigură caracteristici de cea mai înaltă calitate. Aceste lentile sunt:

    • rezistente la zgârieturi
    • rezistente la murdărie
    • antistatice
    • antireflex
    • conțin filtru UV

    Toate aceste tehnologii sunt incluse în prețul ochelarilor de vedere eyerim collection.

    Dacă toate aceste elemente nu sunt suficiente, mai poți adăuga: protecția pentru lumina albastră, lentile fotocromatice (se închid la culoare), ochelari de vedere cu filtru de ochelari de soare sau lentile cu filtru de ochelari de soare cu polarizare. Te rugăm să ai în vedere că aceste elemente suplimentare nu sunt incluse în prețul ochelarilor eyerim collection.




  • Este posibil să comand ochelari din eyerim collection alături de alt tip de ochelari de pe website-ul eyerim?

    Desigur! Este posibil să combini orice tip de ochelari de pe site-ul nostru.

  • Este posibil să comanda altă mărime a ochelarilor de vedere eyerim collection?

    Nu, nu este posibil. Toate produsele eyerim collection sunt create în mărime universală. Această variantă, de obicei, se potrivește celor mai mulți dintre oameni.

  • Cum este posibil ca prețul ochelarilor de vedere eyerim collection să fie atât de mic?

    Alți comercianți de ochelari trebuie să facă parte dintr-un lanț extins compus din producători, distribuitori și alți comercianți pentru a-ți pune la dispoziție ochelarii. Evident, acest proces costă mai mult: din cauza taxelor de distribuție, a costurilor de închiriere, vânzare și livrare.

    Noi am eliminat aceste elemente intermediare și am obținut ochelari de calitate, ca în orice alt magazin, dar la un preț mult mai mic.

  • Din ce materiale sunt făcuți ochelarii eyerim collection?

    Ochelarii eyerim collection sunt făcuți din 4 materiale diferite: acetat, metal, plastic, titan

    Acetatul este obținut din surse sustenabile. Este un material ușor, dar rezistent, mai durabil decât plasticul.
    Metalul este solid, durabil și maleabil, dar și rezistent la rugină.
    Plasticul este un material ușor și este disponibil într-o varietate de culori.
    Titanul este un material foarte durabil. Ramele realizate din titan sunt flexibile, dar după îndoire, revin la forma inițială. 

  • Probleme legate de comenzi
  • Plată, promoții și vouchere
  • Produse, mărci și stocuri
  • Retururi & Restituiri
  • Livrare și expediere
  • Tehnic
  • eyerim collection
  • Cum să returnați
  • Întrebări