Livrare gratuită   |   Returnare în 30 de zile
+40 316 308 201

Sună-ne Luni - Vineri 09:00 - 17:00

Trimite-ne un email contact@eyerim.ro

Livrare și returnare

Care este perioada de livrare?

eyerim are în depozit cele mai populare produse în centrul său logistic, pentru a se asigura că sunt livrate întotdeauna în maximum 24 de ore cel mai târziu. Aceste produse sunt ușor de recunoscut pe site - ele sunt marcate cu simbolul „În stoc”.

Restul de produse sunt livrate în maximum 14 zile calendaristice. Timpul estimat de livrare pentru fiecare produs este menționat în pagina corespunzătoare produsului.

NOTĂ: Pentru colecții limitate și produse de sezon, livrarea poate dura mai mult, dar nu vă faceți griji, pentru că vă vom anunța dinainte, pentru ca nimic să nu vă ia pe nepregătite.

Livrarea este cu adevărat gratuită? Livrați și internațional?

Da. eyerim oferă livrare gratuită chiar la ușa dumneavoastră pentru toate produsele.

Livrarea este complet gratuită în toate țările Uniunii Europene.

Dacă vă aflați într-o țară diferită, vă rugăm să ne trimiteți un e-mail la contact@eyerim.ro și, cu siguranță, vom găsi cea mai ieftină modalitate de a vă expedia produsul. În acest caz, toate taxele de import solicitate de granița țării dumneavoastre vor trebuie suportate de către dumneavoastră.

Pot urmări comanda?

Odată ce comanda este expediată, veți primi un e-mail de confirmare a expedierii împreună cu un cod de urmărire, pe care îl puteți folosi să vă urmăriți cu atenție pachetul.

Înainte de aceasta, puteți verifica starea curentă a comenzii, logându-vă pe contul dumneavoastră în orice moment.

Ce serviciu de livrare utilizați?

Produsele vă vor fi livrate personal de către GLS (Urgent Cargus în cazul livrării cu plată ramburs), partenerul nostru internațional de livrare de încredere.

Nu sunteți siguri dacă veți fi disponibili la adresa furnizată în timpul zilei livrării? Nicio problemă. Dacă apar complicații, curierul vă va suna și se va asigura vă veți primi în deplină siguranță produsele.

Pot returna ochelarii pe care i-am primit?

Da, bineînțeles. Grație politicii noastre de returnare în 30 de zile, cumpărați fără niciun risc.

În cazul în care produsul pe care l-ați comandat nu vă satisface așteptările sau nu se potrivește cu fața dumneavoastră, îl puteți trimite înapoi în maximum 30 de zile după ce l-ați primit.

Dacă dorești să schimbi produsul tău cu altul nou, te rugăm să ne informezi. Din nefericire, nu putem înlocui produsul într-o singură comandă, dar putem crea o nouă comandă pentru acesta. Singurul lucru pe care trebuie să îl faci este să generezi o comandă nouă cu produsul pe care vrei să îl schimbi pentru cel vechi. Imediat ce returul este procesat, îți vom returna banii și îți vom livra produsul în cel mai scurt timp posibil. Te rugăm să ții cont și de timpul estimat de livrare pentru fiecare produs în parte.

În caz că nu dorești să comanzi alt produs, echipa noastră va iniția transferul banilor imediat după ce returul tău sosește la noi și este verificat. Pentru a putea grăbi procesul de returnare a banilor în cazul în care ai plătit ramburs, te rugăm să ne trimiți informațiile bancare prin email înainte ca produsul să ajungă la noi pentru a putea procesa cât mai repede returnarea banilor.

Vă rugăm să consultați instrucțiunile și condițiile de returnare a produsului către noi în secțiunea de mai jos.

Cum pot returna un produs?

Precum totul la eyerim, retururile sunt extrem de ușoare și simple.

Tot ce trebuie să faceți este să împachetați cu atenție produsul dumneavoastră, în mod ideal în același ambalaj cu care l-ați primit, și să îl trimiți la punctul nostru de colectare din România de unde va fi livrat în siguranță la depozitul nostru:

eyerim - Shopsupport s.r.o
Str. Nicolae Balcescu, nr. 104
315500, Nădlac jud. Arad
România

Formular model pentru reziliere a contractului de vânzare-cumpărare (nu este obligatorie)

Vă rugăm să ne anunțați la adresa contact@eyerim.ro și să ne menținați motivul, pentru a putea să învățăm din greșeli și să ne îmbunătățim serviciile. Nu uitați să menționați numărul comenzii dumneavoastre.

Fiecare produs este inspectat cu atenție la sosire. Din nefericire, nu vom putea accepta returul dumneavoastră dacă următoarele criterii nu sunt îndeplinite:

  • Produsul trebuie să fie neutilizat și nepurtat
  • Produsul nu trebuie să fie deteriorat (lentilele și ramele nu trebuie să fie zgâriate sau să aibă urme de purtare și crăpături)
  • Produsul trebuie returnat în ambalajul său original, care conține tocul și toate accesoriile pe care le-ați primit
  • Toate etichetele de autenticitate și sigiliile producătorului trebuie să se regăsească pe produs
  • Ambalarea și metoda de livrare pe care le folosiți trebuie să fie sigure. eyerim nu-și asumă răspunderea pentru produsele care sunt deteriorate sau pierdute pe drumul către noi. Vă rugăm să păstrați chitanța de livrare a produsului către noi primită de la curier.

NOTĂ: Trebuie să suportați costul returnării produsului. Totuși, dacă doriți să vi se schimbe produsul, vă vom livra produsul înlocuit fără niciun cost.

NOTĂ: Din nefericire, nu vă putem returna costul componentelor care sunt create la comandă conform cerințelor individuale. Pentru ochelarii pentru prescripție comandați cu lentile personalizate, putem să vă returnăm doar costul ramelor.

NOTĂ:Te rugăm să ții cont de faptul că această adresă aparține punctului nostru de colectare, loc din care produsele vor fi livrate către depozitul central. Niciun retur sau schimb nu va fi procesat înainte ca produsul să ajungă în sediul nostru din Slovacia, unde va fi verificat calitativ returul. Imediat ce produsul ajunge la punctul nostru de colectare, mai durează aproximativ 10 zile până acesta ajunge la depozitul nostru. Imediat după ce produsul este returnat, echipa noastră va face tot posibilul pentru a-ți rambursa banii în cel mai scurt timp.

Cât durează returnarea banilor în contul meu?

Îndată ce returul tău este verificat și procesat la noi în depozit, îți vom trimite un email și vom iniția transferul banilor - întreg procesul durează până la 14 zile. Odată ce transferul banilor a fost inițiat mai durează aproximativ 2-5 zile lucrătoare lucrătoare pentru a vedea banii înapoi în contul tău bancar. De asemenea, acest termen poate varia în funcție de banca cu care lucrezi, tipul de cont și politica băncii.

Am primit un produs cu defecte sau deteriorat.

Ne pare foarte rău pentru ceea ce vi s-a întâmplat.

Produsele utilizate pe termen lung, cum ar fi ochelarii de soare sau ramele achiziționate de la eyerim, sunt acoperite de garanția legală de conformitate - 24 de luni de la data livrării.

Vă asigurăm că facem tot posibilul pentru a preveni o asemenea situație. Toate produsele sunt verificate cu atenție înainte de a fi trimise către clienții noștri. Din nefericire, eyerim nu poate controla ceea ce se întâmplă în timpul livrării.

Vă rugăm să realizați o fotografie cu produsul deteriorat și să ne-o trimiteți la contact@eyerim.ro in 3 zile dupa primirea pachetului. Vă vom trimite imediat o pereche de schimb.

Între timp, împachetați cu atenție produsul, în mod ideal în același ambalaj în care l-ați primit, și trimiteți-ni-l înapoi (consultați instrucțiunile de mai sus). Vă vom returna costul livrării.